Nastal boom v prírode

Nielen kvety snežienok zaplavili prírodu v mojom okolí. Netrvalo dlho a po snežienkach sa rozvili modré kvety inej rastliny. Je ňou Scilla bifolia, jednoducho scila.

IMG_4281

IMG_4285

IMG_4353

Vedela som, že medzi prvými jarnými kvetmi kvitne aj podbeľ liečivý (Tussilago farfara L.) a poznala som aj miesta, kde rastie. Keď som tam prišla, nesklamala som sa. Breh vyrovnávacieho kanála bol obsypaný jeho žltými hlavičkami.

IMG_4303

IMG_4308

Nemyslite si, že toto je všetko, čo som pri mojom poslednom pobyte v prírode našla. To najkrajšie som si nechala do ďalšieho príspevku.

8 thoughts on “Nastal boom v prírode

  1. dnes som bola na pošte a cestou som stretla kvitnúci zlatý dážď, magnólie s veľkými pukmi, snežienky, fialky, púpavu, a rôzne zelenajúce sa burinky 🙂

    Like

    1. Tak ako som napísala, nastal boom 🙂 Ale ja som ešte kvitnúci zlatý dážď nevidela. Musím sa ísť pozrieť aj na magnólie, na fialky som pozerala, ale okrem lístkov som ešte puky nenašla. Ale je to už viditeľné, ako pribúda zelene. Aj stromy začínajú pučať.

      Like

    2. Zabudla som ti ešte napísať, že nedávno som bola skoro v podozrení, že tieto komentáre pod menom Daniela si píšem sama 🙂 Tak som vtedy rozmýšľala, či ťa nepoprosím, aby si sa podpisovala tak, ako máš meno v mailovej adrese. Čo povieš na to?

      Like

  2. Oh die hübschen Blausterne sind auch immer ein Zeichen, dass der Frühling kommt. Und die ersten Huflattichblüten sind hier auch da… “Hustinetten” … gut gegen Husten, den ich aber nicht brauchen kann. 😉
    Liebe Grüße
    Ute

    Like

Pridaj komentár

