Deviaty

V uplynulom týždni bol zavŕšený mesiac február a víkend sme už mali marcový. Prvý jarný. A on taký naozaj aj bol.

Začiatkom týždňa som vytiahla už tretí raz v tomto roku bicykel a urobila som na ňom v okolí Bratislavy približne 30 km. No ešte stále som nedovŕšila prvú jarnú stovku. Do nej mi ešte aspoň jedna taká pondelková túra chýba.

Toto je mapka pondelkovej cyklistiky. Ako som písala minulý týždeň, pokazil sa mi cyklokomputer, takže kým nebudem mať nový, prípadne opravený ten starý, cyklotúry mi bude zaznamenávať telefón.

cyklomapa 2402

Myslela som, že ďalšiu cyklistiku zrealizujem počas víkendu, ale ten som strávila s inými aktivitami. Sobotu na výlete za históriou na Katarínke a nedeľné dopoludnie zase na vyhliadkovej veži na neďalekom rakúskom Königswarte.  V týždni som venovala čas aj povinnostiam, no úlohu, ktorú som si dala, som zatiaľ nesplnila na sto percent. Budem sa snažiť, aby som ju dokončila v nasledujúcom týždni.

IMG_4887(1)

IMG_5050

IMG_5207

IMG_5217

IMG_5250

V lužných lesoch to vyzerá tak, ako keby sa jarné kvety pretekali v tom, ktoré skôr rozkvitnú. Okrem snežienok kvitnú mnohé ďalšie kvety – podbeľ jarný a scilla, tavolín zimný , blyskáč jarný a koncom týždňa som videla už aj chochlačku dutú a taktiež pľúcnik lekársky a pečeňovník trojlaločný. Fotografie posledne menovaných rastlín by som chcela zverejniť v nasledujúcich príspevkoch. Zaujímavé je, že na sobotňajšej prechádzke lesom na Katarínke som nevidela ani jeden rozkvitnutý kvietok. No tam upútalo môj zrak niečo iné.

IMG_5099

Okrem zeleninovo-hlivovej polievky, ktorú som varila v pondelok, som mala hlivu aj koncom týždňa. V piatok som urobila fusilli s kuracími prsiami a už spomínanou hlivou ustricovou. Chutili znamenite. Len škoda, že som sa pod mojím článkom s polievkou nedozvedela žiaden nový recept.

2 thoughts on “Deviaty

  1. Tak se zkouším podívat do staršího článku a tady se myslím můžu pokochat všemi fotkami. Mapkou s vyznačenou trasou to začíná a dalších šest vidím. 😉 Ta červená houbička, nebo co to na té větvičce je, je krásně barevná! 😀

    Like

Pridaj komentár

