Desiaty

Keby bolo keby, tak tento uplynulý týždeň by v mojom zhrnutí dominovala správa o tom, ako som ukončila tohoročné fašiangy. Ale keďže keby nie je, ani o konci fašiangov nemôžem napísať vôbec nič. Jediné, čo mi ich tento rok pripomenulo, boli len televízne spravodajské šoty z rôznych kútov Slovenska a občas aj nejaká  karnevalová maska vo výkladoch obchodov.  Každý rok smutne konštatujem, že asi už zomriem bez jedinej účasti na fašiangovom veselí 😦 Ale na druhej strane, aspoň  nemám dôvod k tomu, aby som sa prehýrená z fašiangového obdobia, musela štyridsať dní postiť.

IMG_2979

Takto sa môj týžden niesol v bežných činnostiach. Nič sa nevymklo normálu. Jar pokročila o niekoľko stupňov, ale o tom som vás už pravidelne informovala. Počas uplynulého týždňa som tak makala na blogu, že teraz už nemám čo písať a nebudem dávať ani linky na články tohto týždňa. Ten, kto ich chce vidieť, si ich nájde aj sám a ten, kto ich nechce vidieť, aj tak na linky klikať nebude. Okrem pondelkového sumarizačného článku predchádzajúceho týždňa som len na tomto blogu publikovala za posledný týždeň  DEVÄŤ!!!  príspevkov a k tomu ešte niekoľko fotografií na blogu Na krásnom modrom Dunaji.

Sobota sa niesla v znamení sviatku žien. Ešte že aspoň v tom Lidli vedia, čo sa patrí. Nebyť toho, že by som nešla kúpiť mlieko a zopár drobností do chladničky za skoro sedemnásť eur, tak by si s malým kvietkom na mňa nikto nespomenul 😦

IMG_6348

Takže dnes len toľko k desiatemu týždňu roka. K nedeľnej cyklistike pripravím samostatný článok na blogu  Na cestách s Kellysom.  Zatiaľ iba jedno maličké nalákanie.

IMG_6774

Ešte by som chcela oznámiť svetu, že okrem fotografií na blogoch, ktoré sú vymenované na pravej strane tohto blogu alebo v novinkách, prispievam s mojimi fotkami aj do fotokomunít na google. Ak by ste mali záujem zapojiť sa, som napríklad v týchto komunitách:

Dunajské ramená (Donauarme)    –    zakladateľom tejto komunity som ja

Bridges Around The World

Church Photos

Old trees photography

Krátky čas som bola aj v komunite Vysoké Tatry a Fajne stromy, ale tam ma znechutili buď neustále sa opakujúce reklamné príspevky alebo fotografie, ktoré neboli vlastníctvom tých, ktorí ich tam pridávali.

Pridaj komentár

