Sandberg

Pri mojej poslednej vychádzke na Sandberg nebolo také počasie, aké som mala pri tej predošlej a preto som vôbec nemala pocit, že vidím až do Viedne. Bola som rada, že aspoň trochu vidím na tri kilometre vzdialený Schloss Hof a ešte o niečo bližší hrad Devín. Všetko bolo zahalené v nepríjemnom opare a pekné sú len tie fotografie, ktoré som fotila so slnkom rovno za chrbtom.

Na Sandberg som sa vybrala počas tohto obdobia preto, lebo som bola zvedavá na rastliny, ktoré tam rastú a v tomto období aj kvitnú. No tým budem venovať až ďalší príspevok. Zatiaľ si pozrite len tieto fotografie:

IMG_7918

IMG_7913

IMG_7973

IMG_7953

IMG_8000

Zaujímavosti z flóry uvidíte nabudúce.

10 thoughts on “Sandberg

  1. Bardzo ciekawe i ładne miejsce. Jestem ciekawa następnego postu o tym miejscu. Pozdrawiam serdecznie.
    Veľmi zaujímavé a pekné miesto. Som zvedavý na ďalší príspevok o tomto mieste. S pozdravom.

    Like

Pridaj komentár

