S čím by som vás zaujala?

Práve som si prešla názvy tém skoro sedem desiatok mojich plánovaných príspevkov, uvažujúc na tým, ktorý z nich pre vás na dnes vyberiem a spracujem. Ani jeden sa netýka mojej domácnosti, ani z jednej fotografie by ste nemohli nahliadnuť do nášho bytu. Viem, že práve také blogy sú najnavštevovanejšie, považujem to za taký odvar voyerizmu, keď sa množstvo cudzích ľudí chodí pozerať na niečo, čo je podľa mňa dosť intímna záležitosť. No o tom som tu písať nechcela. Nakoniec som z nich nevybrala ani jeden. Dám sem fotografie zo včera. Uvidíte z nich, ako pokročila u nás jar.  Premýšľam nad tým, či by som nemala na nejaký čas prestať zverejňovať nové príspevky na blogu Na krásnom modrom Dunaji. Možno tým prinútim niektorých čitateľov, aby si potom klikli aj sem.  Už som sa tu nedávno zamýšľala nad tým, prečo sa niektorí zastavia radšej len tam pri jednej fotke, ako tu, kde ich môžu vidieť podstatne viac. Neprídu sa pozrieť ani vtedy, keď k niektorej fotografii na spomínanom blogu napíšem, že viac na danú tému uvidia na blogu Farebný svet. Myslíte si, že sa niekedy dozviem odpoveď?

Takže dnes sa aj tu budem venovať mestu, v ktorom žijem. Včera dopoludnia som bola v centre, popoludní som si urobila len malú desaťkilometrovú cyklovychádzku po petržalskej hrádzi. Takže tu je len malá ochutnávka fotografií zo včerajšieho dňa.

IMG_9025 IMG_9184 IMG_9191 IMG_9208 IMG_9285 IMG_9287

IMG_9378 IMG_9591 IMG_9627

10 thoughts on “S čím by som vás zaujala?

  1. Krásný den v krásném městě. Není divu, že se v něm pořád ráda touláš.
    Chceš odpověď na svoji otázku? Takovou, aby měla punc “pravdivosti”, asi nedostaneš, protože “co je pravda?”.. Můžeš dostat jen názor. A můj je takový. Tvoje příspěvky jsou zajímavé, fotky super. Já to cítím tak, že blogové psaní je důležité hlavně pro toho, kdo píše. To, že ho někdo sleduje a dokonce ještě komentuje, je mooooc příjemné, ale je to třešnička na dortu. Podstatou psaní nemůže být to, že čekám, co ten druhý a ještě navíc si občas stýskám, že těch návštěv a komentářů je málo. To je každého věc. Dnes je nabídka taaaak přemrštěně široká, u všeho, nejen u blogů, že se fanouškové těžko lákají.
    Nahlédnutí do vlastní domácnosti, do rodiny, do hlavy (názorů) pokud má svoji míru (tu má každý jinde) je samozřejmě zajímavé. Je to koření, které někdo používá na blogu, jiný v mailu. Jak to kdo cítí.
    To je můj názor.
    Tvoje blogy se mi líbí, jak už jsem mnohokrát psala, přesto na nich nejsem pravidelně, ani pravidelně nekomentuji. Jako v podtatě ani na žádném jiném.

    Like

    1. Ďakujem za obšírnu odpoveď 🙂 Potvrdila si mi tu jednu vec, že blogovanie robí najväčšiu radosť majiteľovi blogu. Uvažujem už dávnejšie, že si blogy nechám len pre seba, ale zatiaľ to urobím asi iba tak, ako som to urobila najskôr na Kellysovi. Komentáre som tam zavrela. Postupne príde na všetky ostatné blogy.

      Like

    2. Ešte niečo. Už viackrát som bola dnes na tvojom blogu, pretože mi bloglovin načítal tvoj najnovší článok o knihách, no keď som chcela napísať komentár, tak mi napísalo, že taká stránka neexistuje. Chcela som ti napísať iba to, že žiadnej knihe od Haliny P.by som už asi nemohla uveriť. U mňa si to pokazila reklamou na chudnutie. V tom čase, ako tá reklama bežala v telke, som ju náhodou videla na ulici v Bratislave. S tým, ako vyzerala v reklame, to nemalo nič spoločné. Nielen s fotkami, ale aj s filmovým materiálom sa dnes dajú robiť zázraky a do kníh sa tiež dá popísať všeličo.

      Like

  2. Nevím, co s tím je. Mně to chviličku blblo, ale už to funguje.
    Kdybych do toho mohla mluvit, tak bych ti řekla, ať komentáře nezavíráš. Proč? Komentář přijde, udělá radost a třeba vyvolá diskusi nebo nepřijde, což není žádná tragedie. A už vůbec bych si nepřála, abys blogy psala jen pro sebe. U tebe jsem se dověděla hodně zajímavýho a lákavýho a doufám, že někdy uvidím Bratislavu na vlastní oči. A je toho ještě víc, co je škoda nepustit k druhým.

    Like

  3. Pani Daniela, fotky sú veľmi pekné, hlavne tie rozkvitnuté stromy obohacujú prostredie na nich.
    A hlavne sú zaujímevé rôzne pohľady na naše mesto.

    Like

  4. Mia Danielka, fotgrafie su uzasne..ako vzdy :)……..co sa tyka komentarov zdielam nazor Katky…. preco by si ich mala uzatvarat? Ja tiez blogujem a vidim, ze prispevok vidi cez 2000 fanusikov a iba 30-40 vyjadri svoj nazor lajkom a 2-4 komentare. No co uz….isto spatna vazba pomaha a motivuje v dalsej praci, ale ved koniec-koncov my si robime svoj konicek kvoli sebe a podelime sa on verejne 🙂

    Like

    1. Adrika ďakujem. Máš pravdu, veď aj ja k tebe chodievam a už som dávno komentár nenapísala. Ale to je aj tým, že ja som v tvojom fachu len taký občasník 🙂 Naozaj pečiem zriedkavo a zákusky vôbec. Na to nemám bunky 😦 Upiecť by som to ešte dokázala, ale dokončiť tak, aby to aj vyzeralo, to si vôbec netrúfam. A ani ma to nebaví. Vyhováram sa na to, že by som potom veľmi priberala, keby som vypekala. Čo je aj pravda, lebo priberám aj bez zákuskov 😦 Mňa by u teba zaujímalo viac aj z iného súdka, z tvojho života tam, v Anglicku. Máš to aj v úvode blogu napísané, no dávno si nič nedala 😦

      Like

Pridaj komentár

