Už zase kvitnú magnólie

Dnes je nedeľa 23. marca, ale fotografie, ktoré o chvíľu pridám do tohto príspevku, som urobila už v piatok, teda 21. marca. Myslela som si, že magnólie v Sade Janka Kráľa rozkvitli túto jar oveľa skôr ako po minulé roky, ale nie je to tak. Za obdobie môjho blogovania som už raz približne v tomto čase magnólie na blog dávala, bolo to pred dvomi rokmi. No už som mala fotky magnólií aj začiatkom apríla, asi bola zima a jar v roku 2011 oveľa chladnejšia ako po iné roky.

Na to, že už aj teraz kvitnú magnólie, ma upozornili tie, ktoré som doteraz nikdy kvitnúť nestihla vidieť.  Sú v centre mesta, kúsok od obchodného domu, kam som sa v piatok vybrala na menší nákup.

IMG_9081

IMG_9077(1)

Preto som popoludnie využila na to, aby som sa išla pozrieť na tú moju nevestu v parku. Nie je to tak, že vyzerá ako nevesta v bielom?

IMG_9397 IMG_9399

IMG_9413 IMG_9411 IMG_9410 IMG_9409

Dúfam, že sa mi tie tohoročné fotografie z parku podarilo zobrať aspoň trošku z iných uhlov ako tie pred rokom 🙂

9 thoughts on “Už zase kvitnú magnólie

  1. Magnolie to prawdziwe arystokratki ogrodowe. Krzewy o doskonalych kwiatach.
    Zachwycam się każdym Twoim zdjęciem. Jest bardzo piękne.
    Danielo, wczoraj oglądałam wszystkie zdjęcia Twojego Syna.
    Jestem nimi zachwycona. To prawdziwy, wielki artysta.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę miłego, slonecznego tygodnia.
    Lucja

    Like

  2. Na úhlech pohledu vůbec nezáleží důležité je, že je rozkvetlá magnólie nádherná. Já letos ještě žádnou nevyfotila a mám obavu, že květy současné počasí poničí. Po dvou dnech nepřetržitého deště u nás dnes začalo i sněžit. Je jasné, že už se na zemi sníh nedrží, ale ta změna počasí je opravdu velká, modrou oblohu už jsme pár dní vůbec neviděli.

    Like

Pridaj komentár

