Dvanásty

Minulý týždeň neuplynul o nič pomalšie ako tie pred ním. Bolo krásne počasie, kedy to zase lákalo von. Pribudli mi ďalšie kilometre v cyklodenníku, o niečo menej tých, ktoré som prešla po vlastných nohách v meste a do fotoarchívu mi pribudlo aj množstvo nových fotografií, ktoré nestíham spracovávať. Uvedomujem si stále častejšie, že ani nie je dôvod.

Počas tohto týždňa som prišla k rozhodnutiu, že projekt Sakrálne stavby ukončím, pretože sa neujal. Od 15. októbra 2013 uplynulo dosť času na to, aby som videla, že o projekt nie je záujem. Oslovila sa viacerých blogerov s ponukou o účasť, no väčšina odmietla.  Prispôsobila som sa aj návrhu, ktorý znel, aby bol projekt iba raz do mesiaca. Myslím, že som to urobila zbytočne a už pri prvom pokuse o jeho ukončenie som to tak mala urobiť. Preto ďakujem všetkým vám, ktorí ste sa projektu počas toho päťmesačného obdobia zapojili. Moje predstavy o jeho priebehu boli podstatne iné, než aká bola skutočnosť.  Nevadí, život pokračuje ďalej a fotografie na túto tému budem zverejňovať už aj ja hocikedy, podľa chute a potreby.

Túto jar pociťujem oveľa intenzívnejšie ako po iné roky aj jarnú únavu. Ak počas dňa vyviniem nejakú fyzickú aktivitu, bolí ma celé telo a som z nej totálne odpísaná ešte aj na ďalší deň, večer zaspávam ešte skôr, než začnú televízne noviny. Aj virtuálny svet ma začal nejako viac rozčuľovať. Prekáža mi, akí sú ľudia povrchní a bohužiaľ, aj falošní. Som rada, že sa dni predlžujú a že sa bude dať byť vonku stále dlhšie, čím zostane menej času na vysedávanie pri počítači. Obmedzenie počítačových aktivít si dávam do jarného záväzku. Nebudem sa predsa zbytočne rozčuľovať nad tým, že nejaký admin webovej stránky, či novinár nevie správne použiť iy. Kým som nepoznala internet, netušila som, aké nedostatky majú ľudia v obyčajnom písomnom prejave. Katastrofa!  Život ponúka oveľa viac iných možností, aj radostí. Treba sa venovať radšej im.

*****

Naše myšlienky i slová sú všemocné. Vytvárajú náš život. Jedine my máme nad nimi úplnú kontrolu, lebo sme výhradnými pánmi našej mysle. Z toho vyplýva naša sila. Sme tým, čo si o sebe myslíme, stávame sa tým, čomu veríme. Náš život je taký, aký ho vidíme, náš život je taký, ako o ňom hovoríme.​

IMG_0218x

 

 

 

 

Pridaj komentár

