Labute začínajú hniezdiť

Pred necelými dvomi týždňami som odfotila túto dvojicu labutí na vyrovnávacom kanáli neďaleko Čunova. Zámerne som sledovala breh kanála, lebo som očakávala, že so skorším príchodom jari budú skôr hniezdiť aj labute. Vtedy som žiadne hniezdo neobjavila.

IMG_7644

Objavila som ho až včera na Chorvátskom ramene. Znovu na tom istom mieste, kde hniezdila labuť aj vlani, no kde sme sa malých labutí nedočkali, pretože hniezdo zostalo po čase opustené aj s piatimi vajcami. Tak som zvedavá, ako to dopadne tento rok.

IMG_0345

IMG_0351

 

5 thoughts on “Labute začínajú hniezdiť

Pridaj komentár

