Prvoaprílová sumarizácia

Dnes je prvého apríla. Nielen deň bláznov, niektorí tvrdia, že aj deň vtákov 🙂 Pre tento blog je tento deň aj jeho výročným dňom. Presne prvého apríla 2013 som zverejnila prvý príspevok s názvom Dunaj.

klik na fotografie

Z rieky

Môj pôvodný zámer bol, že na blogu budem zverejňovať iba fotografie s minimálnym množstvom textu. No časom som zistila, že by som niekedy chcela napísať aj o tom, k čomu fotky nemám, prípadne niečo o hudbe, ktorá sa mi páči a tak sa na blogu objavili aj príspevky bez mojich vlastných fotografií.

Pri príležitosti prvých narodenín blogu vám dovolím trošku nazrieť do mojich súkromných údajov, do pozadia tohto blogu, teda do jeho štatistiky.

Za ročné obdobie som zverejnila 312 článkov a štatistika tohto blogu zaznamenala  16804  vašich kliknutí.  Najviac kliknutí za toto obdobie má príspevok Moja súkromná rozlúčka so Starým mostom.  Ani sa nečudujem, Starý most už budeme vidieť len na fotografiách. Tento príspevok videlo 187  ľudí. Úplne NAJ dňom bol 2. december 2013, kedy na môj blog prišlo 139 návštevníkov a na blogu klikli v ten deň 508-krát.  Zo štatistiky sa ešte dozvedáme aj to, že najviac návštev prišlo zo Slovenska, na druhom mieste, aj keď o podstatne menej návštev  prišlo z Česka a tretie miesto obsadilo Nemecko a to aj vďaka blogerke Ute, od ktorej mám aj najviac komentárov. Toto všetko ma naozaj úprimne teší.

Na druhej strane, čo ma vôbec neteší, je to, keď vás niektorý môj príspevok vôbec nezaujme. Že vás nezaujalo pripomenutie si výročia  narodenia jedného slovenského básnika, to beriem. Ale váš nezáujem o článok k udalosti, ktorá je z môjho pohľadu naozaj zaujímavá, to ma prekvapilo. Bratislavské korunovačné slávnosti si svojich priaznivcov nenašli ani napriek tomu, že som článok znovu linkovala v ďalšom príspevku.

Dovolím si tvrdiť, že môj prvý článok na tomto blogu ste viacerí nevideli, ba čo viac, videli ho len máloktorí. Viem to preto, že celkový počet návštev na ňom je len DVE! Aj keď viem, že ani jedna zo štatistík nie je stopercentná, tomu, že viac ľudí si na tento článok nekliklo, naozaj verím. Ktosi ho objavil až v septembri, možno naň prišli náhodou takí, ktorí si do vyhľadávača zadali slovo Dunaj. O nespoľahlivosti štatistík viem preto, lebo sa mi viackrát stalo, že mi tu niekto zanechal komentár, no štatistiky jeho návštevu vôbec nezaznamenali. Bude to asi vymoženosťou internetu, že sa niektorí jeho užívatelia vedia vďaka istým, mne neznámym programom, ukryť pred verejnosťou. Vlastne by som o nich aj mohla vedieť, lebo môj antivirák mi takú službu za poplatok dosť často ponúka, ale zatiaľ som do nej neinvestovala, ba ani po nej nepátrala. Niektorí zase prichádzajú na blog stále cez jeden a ten istý článok, čo taktiež skresľuje štatistiky.

Keďže som prvý článok venovala Dunaju, rieke, pri ktorej žijem a riečnym korýtkam z neho, aj to je dôvod, prečo som si za  tému nasledujúceho  príspevku vybrala práve túto rieku a riečne korýtka z nej. Takže nezabudnite kliknúť aj na článok s názvom Korýtková zvonkohra.

Vy, ktorí ste môj blog objavili až neskôr, príďte sa niekedy pozrieť aj do jeho začiatkov.  Stačí kliknúť na archív a určite tam nájdete niečo, čo vás zaujme.

čajky

IMG_2421

IMG_8955

8 thoughts on “Prvoaprílová sumarizácia

  1. Dobry wieczór Danielo!
    Przyjmij moje gratulacje z okazji pierwszego roku blogowania.
    Twoje statystyki są bardzo obiecujące. To cieszy gdy ktoś ogląda nasze zdjęcia i czyta nasze posty.
    Życzę Ci dlaszych fantastycznych zdjęć, pomysłów na pisanie postów i wielu nowych komentatorów.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i dziękuję za odwiedziny.

    Muszę Ci wyjaśnić, że na moim blogu ostatni dzieje się coś dziwnego.
    Znikają moi ulubieni blogerzy. Aby do nich dotrzeć, czekam na komentarz.
    Blooger szfankuje.
    Lucia

    Like

    1. Obdivuji, jak dokážeš statictické údaje rozebrat. Já ani nevím, že někde nějaké jsou a nemám čas ani chuť ani um po tom pátrat. .
      Až budu jednou v důůůůchodu, budu.li mít víc času, o čemž pochybuji, budu sledovat tvůj blog lépe.. I jiné.
      Jestlipak víš, že dnešní den kromě Apríla, tvého výročí a dne ptráků je “významný” ještě něčím? Je to mezinárodní den RADOSTI Z PRÁCE! Vážně. A přišlo to odkud? Z Ameriky. A skoro nikdo o tom neví. Proč taky?

      Like

      1. Mne sa to nezdá nejaké špeciálne rozobranie. Tento blog má veľmi jednoduchý prístup k štatistike – na jedno kliknutie si tam a jej graf vidím aj bez toho, aby som musela niekde klikať. Ak vidím nejaký veľký výkyv, tak som určite zvedavá a idem si to pozrieť. Okrem iného, zvýšenú návštevnosť nám oznamujú rôznymi znameniami na mieste, kde sú aj komentáre, takže to nikomu nemôže ujsť. V poslednom čase ma zaujímala štatistika z dôvodu nenávštevnosti blogu pri mojom projekte sakrálnych stavieb a vtedy som si uvedomila, že sa blíži prvé výročie, tak som dala dokopy tento príspevok. Verím, že každý bloger si svoju štatistiku pozerá, aj keď väčšina tvrdí, že nie. Aj ty si ju určite sleduješ, ináč by si nebola vedela, že tvoj novo založený blog nemá návštevnosť a preto si sa vrátila na blog.cz. Alebo to tak nie je? Mala si si založiť aj ty blog na wordpresse, bola by si sa o tom presvedčila na vlastné oči 🙂

        Like

    2. Ďakujem Lucia! Štatistiky som si teraz dôkladnejšie pozrela z dôvodu výročia blogu. Ale toto nie je prvé výročie blogovania, len prvé výročie tohto konkrétneho blogu. Blogujem už októbra 2007.

      Like

  2. Danielko, gratuluję Ci rocznicy blogowania. Masz świetne pomysły na posty i pokazujesz piękne zdjęcia. Życzę wytrwałości i wszystkiego najlepszego !
    Pozdrawiam 🙂

    Like

  3. Danielka všetko najsamlepšie ku všetkým tvojim výročiam a najmä k tvojim narodeninám… Veľa radosti z výletov, fotografií, nových destinácií a k tomu hodne zdravia.

    Like

Pridaj komentár

