Štrnásty

Tak, ako som uzavrela projekt sakrálnych stavieb, skončím asi čoskoro aj s týmto týždenným sumárom. Nemám  tu o čom písať. Veď tie moje týždne sa podobajú ako vajce vajcu, sú všedné, ničím zaujímavé, nič bombastické  sa  v mojom živote nedeje. Tak o čom tu mám písať? Stále sa opakujem o tom, ako rýchlo letí čas a toto konštatovanie nevynechám ani dnes.

V pondelok sme mali posledný marcový deň. Možno ste mnohí ani na Slovensku nepostrehli, čo bežalo v tú noc, keď sa mesiac marec preklápal na apríl, vo verejnoprávnej slovenskej televízii. Chodievam spávať dosť neskoro, väčšinou je to až po polnoci a to si ešte aj v spálni zapnem telku, aby ma uspala. Tentokrát som pri prepínaní programov narazila naozaj na niečo, čo bolo zámerom, aby divákov uspalo. V tú noc rátali niektoré známe tváre z obrazovky ovečky.  Pri mojom prvom prepnutí na Jednotku som videla Martina Nikodýma, ktorý už bol niekde blízko sedemstovky a pri druhom Andreja Bičana, ktorý túto špeciálnu reláciu vraj uvádzal. Netrvalo mi dlho, aby som si uvedomila, že je to prvoaprílový žart 🙂   Som si však nabetón istá, že zaspať by som pri tomto programe nedokázala. Už asi aj preto, že Andreja veľmi nemusím 😦

Ak ste v tú noc už dávno spali, pozrite si aj vy z tohto videa, ako to vyzeralo.

Čo poviete vy na takýto prvoaprílový žartík?

Prvý apríl bol zároveň aj mojím narodeninovým dňom.

Nie mojím vlastným (ako som do omylu uviedla blogerku Vieru), ale narodeninovým dňom tohto blogu. Bohužiaľ, ani to mnohí nepostrehli 😦 Z toho, ako sa mi “hrnuli” gratulácie som pochopila, že môj blog je väčšine šumafuk. O pár týždňov možno dospiem aj k tomu, že aj na blogu urobím nejaké zmeny, že ho možno aj zatvorím. Ale zatiaľ sa budem držať toho, čo mi v komentári napísala Katka – a to je, že 1. apríl je zároveň aj Medzinárodným dňom radosti z práce. Takže vedenie tohto blogu bude hlavne o mojej radosti z práce 🙂 Katka, nevedela som o tom, to som ti v odpovedi na tvoj komentár zabudla odpísať.

Aby som si neodpustila aj trošku  môjho sarkazmu, tak ďakujem všetkým osemnástim čitateľom zmieňovaného príspevku a  tým dvom, ktorí si na moje odporúčanie klikli, aj keď len na  jeden link zo štyroch v tom článku, vyjadrujem nesmiernu poklonu poklona-350x233Štatistika tak prepísala doterajší údaj z dvoch na celkom štyri návštevy od existencie  článku.

OZAJ, VIETE VŠETCI O TOM, ŽE POD TEXTAMI  V HNEDEJ FARBE SÚ ODKAZY NA ČLÁNKY? 

(Nie v tejto, táto je oranžová.)

Odkazy na články k témam, o ktorým v texte píšem. Používam tento spôsob veľmi často, bohužiaľ, väčšinou zbytočne.

NEBOJTE SA NA NE KLIKAŤ.

Nikde sa z tohto blogu nestratíte, ako mi nedávno písala Amelie. Moje odkazy v texte robím tak, že sa vám otvoria v novom okne, takže pôvodný článok tohto blogu sa vám nikde nestratí.

Tak, čo by som vám ešte k tomuto poslednému týždňu napísala? Asi už len toľko, že včera som dovŕšila tristo jarných kilometrov na bicykli. Ja viem, niektorým som s tým číslom na smiech, ale u mňa je to rekord. Napríklad vlani o takomto čase som nemala nabicyklovaných ani len 50 km a rok predtým som až deviateho apríla prekročila osemdesiat kilometrov. Takže z tohto pohľadu je to naozaj úspešný začiatok cyklistickej sezóny. Len ma mrzí, že môj cyklokomputer je stále nefunkčný a že moje cyklovýlety musím sledovať cez aplikáciu v mobilnom telefóne, ktorý má však tak slabú baterku, že nie vždy mi vydrží až do návratu domov.

V týždni som dosť času venovala práci na kvetinovom záhone pri dome a kvety na ňom mi robia aj najväčšiu radosť. Na jednej strane radosť, na druhej strane som sklamaná zo správania sa majiteľov psov. Ich štvornohým miláčikom sa totiž akosi prestalo páčiť robiť kôpky len tak na trávniku, im sa viac zapáčilo robiť ich práve na záhone kvetín pri našom dome. Rovno do stredu kvetiny. A že som tých kôp (a  nie malých)  našla v poslednom období viac ako dosť, nebudem  zdôrazňovať. Už len čakám, kedy sa zase nejaký psíčkar ozve, že psi majú na to právo. Rada by som týmto spôsobom vyslala prosbu do neba, aby sa už majitelia psov konečne naučili robiť to, čo je ich povinnosťou. Ďalšou mojou prosbou je, aby konečne zapršalo. Príroda potrebuje vodu. Halóó meteorológovia! Čo robíte? Nezaháľajte a konečne nám už predpovedajte výdatný dážď. To, čo nakvapkalo dnes podvečer, sa neráta.

Záznam na celú obrazovku 6. 4. 2014 91628

IMG_1456

*****

Tak sa teraz pýtam, na koľko odkazov v tomto príspevku ste si klikli? Koľko ich je schovaných v tomto článku? Prišli ste vďaka nim na stránku, na ktorej ste doteraz nikdy neboli? Našli ste si svoju ovečku? Odpovie mi niekto na otázku, ktorá sa skrýva pod jedným z odkazov? Už sa teším na vaše odpovede.

Prajem vám pekný nasledujúci týždeň!

3 thoughts on “Štrnásty

  1. 😉 Neklikla jsem na žádný odkaz, ale to ty asi víš, protože si to umíš zjistit, ani nevím, jestli náš blog taky něco takového umožňuje, ale já bych to stejně nesledovala. 😉 Jediné, co jsem si otevřela bylo to video s ověčkami, zprvu jsem koukala poctivě, pak jsem to vzala letem světem, abych se na konci dozvěděla, že těch oveček bylo 2750, to byl teda výkon hodný uznání! 🙂 A protože je právě poledne, jdu nás s manželem nakrmit a pak pověsím záclony na už umytá okna. 😉 Za déšť se přimlouvám taky. Dnes máme slunečno, ale zítra je naděje…

    Like

  2. Myslim,ze som klikla 8 krat 🙂 ,,Svoju” ovecku som nenasla,ani jedna nema oblecene australske tricko 😦 Nahodou som vas objavila,ked som hladala nieco o bielej magnolii,paci sa mi tu,mate velmi dobre napisane clanky,zaujimave,pekne som si pocitala…rada sa sem vratim 😉 Nech sa vam dari aj nadalej…. Evaann

    Like

    1. Ďakujem za návštevu z Austrálie. To je fakt smola, ale ovečky sú len európske 😦 Na Austráliu nemysleli, hoci tam sa tých oviec chová určite viac ako dosť 🙂 Nevadí, dúfam, že ste si zapli aj zvuk na tej ovečkovej stránke a vypočuli si baču fujaristu, havkať psíka a iné zvuky. Myslím, že ste si klikli naozaj na všetky odkazy, pravdepodobne aj na ten, ktorý je schovaný pod fotkou s meteorologickou mapou Slovenska. Som rada, že sa vám u mňa páčilo a budem sa tešiť ďalším návštevám. Posielam pozdrav do ďalekej Austrálie!

      Like

Pridaj komentár

