Modrý kvet z balkóna

Tento kvet nemám len na záhone, ale vlani koncom leta som si zo záhona priniesla jeden kus aj do hrantíka na  balkóne. Na záhon už chodievam s fotoaparátom menej. Zdá sa, že si niektorí o mne myslia dosť divné veci, keďže  ma tam v posledných dvoch rokoch videli tak často pobehovať a fotiť. Asi nedokážu pochopiť moju radosť z rozkvitnutých kvetov a to, že sa chcem nimi aj pochváliť na mojom blogu (najskôr väčšina ani netuší, čo to blog je). Preto som túto kvetinu fotila radšej len na balkóne.

Ak som tento raz hľadala správne, tak rastlina má slovenský názov zbehovec plazivý a latinský Ajura reptans. Fotila som včera ráno po daždi.

IMG_2624

IMG_2627

IMG_2622

 

 

Ak máš záujem vyjadriť sa k téme, nájdeš ma TU

 

 

Pridaj komentár

