Trošku zmeny nezaškodí

Kvety, stromy, nejaké domy a sochy z mesta – to boli v poslednom období témy mojich príspevkov na tomto blogu. Už dávnejšie som si z fotoarchívu dala dokopy niekoľko fotografií koní, že z nich pripravím príspevok na blog, ale do dnešného dňa sa tak nestalo.  Minulý týždeň som si myslela, že sa pôjdem pozrieť na prvý tohoročný dostihový deň v Starom háji, ale ani tam som nakoniec nešla. Dnes som sa bola bicyklovať a išla som aj okolo rusovskej horárne. Tam už niekoľko rokov chovajú dva kone. Ohrada, za ktorou sú, je chránená drôtom pod napätím, takže som sa neodvážila ísť až úplne k plotu. V tom, aby som si vybrala vhodnejšie miesto na fotenie, mi prekážalo množstvo žihľavy, ktorá už bola vysoká do výšky mojich kolien. Samozrejme, som to neriskovala, lebo moje nohavice boli len niečo pod kolená.

Aj dnes som videla dva kone, ale nie tie, na ktoré som bola navyknutá. Teda minimálne jedného z nich som tu doteraz ešte nevidela.

IMG_5075

IMG_5078 IMG_5080

IMG_5081

IMG_5087

IMG_5083

Na porovnanie sem predsa dám aj niekoľko starších fotografií, ktoré som nafotila na tom istom mieste, ale sú tomu už tri roky. Z nich je vidieť, že v horárni majú teraz namiesto tmavého koňa iného.

Ak máš záujem vyjadriť sa k téme, nájdeš ma TU

Pridaj komentár

