Pramienok krásy

Tak sa volala výstava paličkovanej čipky, ktorá bola tento víkend v Primaciálnom paláci v rámci podujatia Bratislava pre všetkých. Možno si niekto z čítajúcich týchto riadkov spomenie (o čom však dosť silne pochybujem) na to, ako mi jedna čitateľka do komentárov pod článkom na tému okno napísala toto:

Dobrý deň Daniela, pri hľadaní obrázkov okien Dómu sv. Martina v Bratislave som sa dostala až na Váš blog. OK!!! Ale prečo som hľadala okná? Prenesú sa do paličkovanej podoby! Prídite sa pozrieť na akciu Bratislava pre všetkých 2014 25.-27. apríla do Primaciálneho paláca, kde klub paličkovanej čipky PRIADKY pri ÚĽUV-e bude vystavovať svoje práce, o.i. aj okná z Dómu sv. Martina, ktoré sú témou tohto roka. Srdečne pozývame!

Ja som na to nezabudla a keď odbíjali hodiny na Dóme sv. Martina poludnie, už som bola v meste a okrem iného som si išla pozrieť aj spomínanú výstavu.

IMG_5548

Vy, ktorí ste tam nemohli byť, pozrite si aspoň tieto fotografie.

farebný svet wordpress

IMG_5642 IMG_5641 IMG_5640 IMG_5637 IMG_5636 IMG_5634

IMG_5632   IMG_5659         Ak máš záujem vyjadriť sa k téme, nájdeš ma TU https://plus.google.com/104645994859709007626/posts/H8igRiwBHme

Pridaj komentár

