Prvý máj som strávila na bicykli a v prírode

Ako ste si už z nadpisu prečítali, dnes vás prevediem mojou včerajšou prvomájovou cyklocestou. Okolo slnečných hodín neďaleko ekonomickej univerzity, po Prístavnom moste do lodenice vo Vlčom hrdle a odtiaľ až k dunajskej zátoke Vlčieho hrdla s hausbótmi a motorovými člnmi. Z druhého brehu Dunaja som sa pozrela nielen na mesto a televíznu vežu na Kamzíku, ale aj na miesta, kde bývam.  Odtiaľ som potom išla do záhrady k mojej priateľke. Keďže som tam prišla oveľa skôr ako ona, čas som si krátila fotografovaním a neskôr u susedky záhradkárky, ktorej záhradu neprestanem nikdy obdivovať. Od nej som si priniesla bohatý fotoherbár, ale s ním vás zoznámim až nabudúce.  Z jej záhrady ukážem dnes len maličkú ochutnávku.

IMG_6141 IMG_6149 IMG_6158 IMG_6165 IMG_6174 IMG_6176 IMG_6179 IMG_6199 IMG_6202 IMG_6238 IMG_6240 IMG_6247 IMG_6299 IMG_6335 IMG_6339 IMG_6347 IMG_6485 IMG_6487

Ak máš záujem vyjadriť sa k téme, môžeš to urobiť TU

Pridaj komentár

