Kvety z Oľginej záhrady

S Oľgou som sa zoznámila vďaka Vilme. Obe sú skoro susedy v jednej malej záhradkárskej kolónii vo Vlčom hrdle. Na tomto, ale aj na cyklistickom blogu  som už viackrát písala, že občas idem do tých končín aj ja. Nielen preto, aby som sa pokochala krásou kvetov v oboch záhradách, ale v nemalej miere im obom vďačím tiež za to, že na mojom záhone je toľko rastlín, koľko je. Mnohé som si priniesla práve od nich. Im dvom a mojej švagrinej vďačím za to, že aj ja sa budem stále viac a viac tešiť z krásy kvetov na záhone pri našom petržalskom dome.

O tom, že je to tak, vás chcem dnes presvedčiť prostredníctvom aspoň niekoľkých fotografií z Oľginej záhrady. Niektoré kvety z jej záhrady ste mohli vidieť už v predošlom príspevku.

IMG_6342

IMG_6372

IMG_6373

IMG_6375

IMG_6382

IMG_6389

Ak máš záujem vyjadriť sa k téme, môžeš to urobiť   TU

Pridaj komentár

