Prvý tohoročný ružový puk

Síce nie je ružovej farby, ale je z ruže. Pri mojej prvomájovej návšteve Vlčieho hrdla som u Vilmy odfotila prvý tohoročný ružový puk v jej záhrade. Nebol to však prvý,  ktorý som tento rok videla.  Krásna červená ruža, ktorú som videla kvitnúť ako prvú tento rok, rastie pri našom dome. Je na záhone kvetov, ktorý si postupne začali vysádzať susedia z vedľajšieho vchodu, pravdepodobne sa inšpirovali mojím záhonom.

IMG_6456

Okrem rozvíjajúcej sa ruže kvitnú aj u Vilmy mnohé ďalšie kvety. Najviac sa mi páčil rododendron sýtej ružovej farby.

IMG_6471

IMG_6450

 

 

 

Ak máš záujem vyjadriť sa k téme, môžeš to urobiť  TU

 

 

Pridaj komentár

