Máj, lásky čas

Čas kvitnúcich čerešní je dávno za nami, ale o mesiaci máj sa hovorí o celom ako o mesiaci lásky. Dnes som v mojom fotoarchíve hľadala iné fotky, pričom som našla aj zopár zamilovaných. Pozrite si, ako som sa s nimi pohrala.

A teraz prichádzajú na rad tie fotografie, ktoré som pôvodne hľadala. Tieto fotky s načatou témou veľmi úzko súvisia. Sú to Milenci vo fontáne, ktorá je na Dulovom námestí v Bratislave.

IMG_1948IMG_1905

IMG_1927

Na tejto fontáne je zaujímavé to, že súsošie, ktoré sa nachádza uprostred nej, nie je na Slovensku jediné. Presne také isté sa nachádza v piešťanskom parku. Tam však nie je vo fontáne, ale ako samostatná socha.

Pridaj komentár

