Aj vy poznáte miesto, kde môžete byť naraz v troch krajinách?

Slovensko-maďarsko-rakúske hranice sa stretajú neďaleko  slovenskej Bratislavy, maďarskej Rajky a rakúskeho Deutsch Jahrndorfu. Je to jedno zo stopäťdesiatsedem takýchto miest na svete. Doteraz som toto miesto spomínala iba na mojom cyklistickom blogu, teraz som sa rozhodla, že sa mu patrí venovať aj jeden príspevok na tomto blogu.

 IMG_2982

IMG_2987

IMG_2981

Všetky fotografie sú zo včera, kedy som tam bola s mladším synom v rámci našej prvej spoločnej cyklotúry. So starším synom som sa už bola bicyklovať viackrát, konečne mal premiéru aj ten mladší. Keďže chcel ísť na miesto, kde ešte nikdy nebol, vymyslela som pre neho cyklotúru (klikni na odkaz), v rámci ktorej sme navštívili aj toto trojmedzie. Na toto miesto sa môžete dostať nielen na bicykloch, ako sme to urobili my, ale aj peši v  rámci turistickej vychádzky.

IMG_2989

IMG_2991

IMG_2992

IMG_2993

IMG_2994

IMG_2995

IMG_2996

IMG_2997

IMG_2999

IMG_3000

IMG_3001

IMG_3003

IMG_3006

IMG_3007

IMG_3014

IMG_3015

IMG_3028

IMG_3033

 

 

4 thoughts on “Aj vy poznáte miesto, kde môžete byť naraz v troch krajinách?

    1. Neviem ti napísať veľa o tých sochách. Nemajú dlhú históriu, len približne dve desaťročia. Toto miesto sa stalo verejným až po roku 1989. Dovtedy bolo Rakúsko za ostnatým drôtom 😦

      Like

Pridaj komentár

