Kvety na záhone by už potrebovali vodu

Zdá sa mi, že dávno poriadne nepršalo. Aj kvety na záhone si myslia to isté. Dažde, ktoré spŕchli nedávno, veľkú vlahu rastlinám nepriniesli. Posledné horúce dni im dávajú poriadne zabrať a ďalšie ich nás podľa predpovedí meteorológov ešte čakajú. No i bez dostatku vody mi robia veľkú radosť. Toto sú aspoň niektoré, ktoré kvitli iba nedávno, či práve teraz kvitnú.

 collage_černuškaIMG_3725IMG_1537IMG_1517IMG_3733IMG_1542IMG_3727collage_nevädza

 

5 thoughts on “Kvety na záhone by už potrebovali vodu

    1. Ďakujem, sú 🙂 Keď som bola naposledy v Čunove pri zvieratkách, spomenula som si aj na teba. Uvedomila som si, že už na tvojej fotke bol iba somárik. Kozičky zmizli.

      Like

  1. Aaah die Jungfrau im Grünen, ganz oben, wundervolle Aufnahmen. So zart und doch eine Biene labt sich dran.
    Lilien, diese edlen Blumen, dazu noch so viele schöne andere, traumhafte Aufnahmen, liebe Daniela

    Like

Pridaj komentár

