Zoznámte sa so mnou

Mnohí blogeri používajú svoje vlastné fotografie na blogoch často, niektorí občas a niektorí vôbec.

Z nich sú mnohí tiež takí, ktorí ani vo svojom profile žiadnu vlastnú fotku nemajú.

Na mojich doterajších blogoch som občas vlastné fotky zverejnila, išlo hlavne o blogy s projektom 365 dní, na ktorých by vraj mala byť aj vlastná fotografia aspoň raz do mesiaca. Tentoraz poruším moje zvyky a zverejňujem moje vlastné fotografie, ktoré vznikli včera a ktoré so mnou nafotil môj kamarát Michal. Fotograf amatér. Posúďte sami, že fotiť naozaj vie. A vy, ktorí ste možno niekedy uvažovali nad tým, kto sa skrýva za blogom Farebný svet, teraz už viete, že som to ja 🙂

IMG_9314

IMG_9336

Na záver aj jedna moja.

IMG_9372

9 thoughts on “Zoznámte sa so mnou

    1. Liebe Bärbel, hier ist eine automatische Google-Übersetzung:
      Viele Blogger verwenden ihre eigenen Foto-Blog häufig, manche gelegentlich und manche gar nicht.

      Davon sind auch viele Personen, die in das Profilbild sind nicht Ihre eigenen.

      Auf meinem vorherigen Blog habe ich gelegentlich meine eigenen Fotos zu veröffentlichen, waren Blogs Wesentlichen das Projekt 365 Tage, in denen man sagen sollte eine individuelle Foto mindestens einmal im Monat. Dieses Mal habe ich meine Gewohnheiten zu brechen und meine eigenen Bilder zu veröffentlichen, entstanden gestern und von mir mein Freund Michal fotografiert. Amateurfotograf. Überzeugen Sie sich selbst, er fotografieren wirklich kennt. Und Sie, die Sie sich jemals gefragt haben, wer hinter der bunten Welt der Blogs ist, Sie wissen jetzt, dass bin ich 🙂

      Like

  1. Ty fotky jsou krásné. Letní pohoda. A ta tvoje – ta je úplně nej….takže za všechno vlastně může klobouk 😀

    Like

Komentáre sú uzavreté.