Pri jazere sa dá nielen kúpať

Už nemám za sebou iba prvé, ale aj druhé kúpanie v jazere. Horúčavy posledných dní bolo dobré stráviť pri vode. Keďže so sezónou kúpania a opaľovania začínam tento rok veľmi neskoro, s horúcim slnkom musím narábať veľmi opatrne. Ležanie na osuške či pobyt vo vode striedam chodením v okolí jazery a fotografovaním všetkého možného. Aj preto sem dnes vkladám takú všehochuť fotografií.

Už vás niekedy pohryzla ryba? Ak nie, dávajte si pozor na tento druh. Nie, žeby sa zahryzla do mojej pokožky, ale jej narážanie do mojich nôh nebolo vôbec príjemné. Pravdepodobne si chránila miesto, kde mala naložené ikry.

IMG_4062

Kto ma nájde?

IMG_4081.CR2

Aj môj letný klobúčik som tu už mala minule, teraz ešte raz detail kytičky, ktorú som si pri vode nazbierala.

IMG_4074.CR2

Okolie jazera ponúkalo množstvo podnetov na zachytenie objektívom fotoaparátu.

IMG_4090.CR2

IMG_4091.CR2

IMG_4130.CR2

IMG_4135.CR2

IMG_4248.CR2

IMG_4249.CR2

IMG_4253.CR2

IMG_4301.CR2

To  nie je všetko, čo som pri jazere nafotila. Ďalšie fotografie zase nabudúce.

3 thoughts on “Pri jazere sa dá nielen kúpať

  1. Was für schöne Aufnahmen, liebe Daniela.
    Der Hut ist also deiner.
    Mit Sonnenbrillen lassen sich großartige Bilder machen.
    Solch eine dunkle Libelle, dunkelblau ist vermutlich selten. Aber deine Aufnahme ist bestens gelungen.
    Sommer mit Blick aufs Meer, das tut soooo gut.

    Like

Pridaj komentár

