Počítadlá

Internet ich na webové stránky a blogy ponúka množstvo. Aj samotné blogové portály ponúkajú svoje, no mnohí blogeri si ich ešte dopĺňajú o ďalšie.  Na tomto blogu som doteraz sledovala návštevnosť blogu iba na počítadle, ktoré patrí oficiálne k blogu. No keď sledujem jedno z počítadiel na mojom

inom blogu,

tak som sa rozhodla, že si ho dám aj sem. Baví ma sledovať, ako mi tam pribúdajú nové krajiny a vždy mám radosť, keď sa ukáže vlajka vzdialenej a mne neznámej krajiny. Tak prečo by som sa o takú zábavu mala ochudobniť na tomto blogu? Od dnes tu pribudne teda nové počítadlo – Flag Counter. Klikajte, nech vás tam čo najskôr uvidím 🙂

Záznam na celú obrazovku 24. 6. 2014 114219

 

2 thoughts on “Počítadlá

Pridaj komentár

