Horúca noc a kvety leta

Už  je to viac ako týždeň, čo som sem pridala posledný príspevok s fotografiami letnej búrky. Takých búrok bolo počas minulého týždňa viac, ale včera sme si “užili” pravý tropický letný deň. Ten som využila na cyklistický výlet, o ktorom napíšem neskôr na blogu Na cestách s Kellysom. Po večernom príchode domov som bola z horúčavy a z najazdených kilometrov tak unavená, že som okrem prípravy večere nezvládla už vôbec nič. A potom prišla tá neskutočná noc, kedy neviete, aké okno by ste ešte otvorili, aby vám do bytu prišlo trošku chladnejšieho vzduchu. Bohužiaľ, aj vonku bolo horúco, mierne ochladenie prišlo až nadránom. Vtedy sa mi konečne podarilo aj zaspať.

IMG_9954

IMG_9907

IMG_9957

IMG_9908

IMG_9909

IMG_9910

IMG_9920

IMG_9924

IMG_9925

IMG_9953

IMG_9911

IMG_9956

Túto nádhernú paletu farieb a odrôd som včera odfotila v záhrade môjho brata. A to som odfotila len časť toho, čo rodine môjho brata skrášľuje život pri jazere. Musím uznať, o záhradu sa starajú príkladne.

 

3 thoughts on “Horúca noc a kvety leta

  1. Ty máš odvahu, Danielo, sednout v takovém horku na kolo! My jsme byli včera venku autem, jeli jsme na Sázavu, ani jsme toho moc nenachodili, a myslela jsem, že to nepřežiju! Dneska je snad ještě hůř, v podkroví máme přes 30°C a v přízemí už je taky hrozně, není se kam schovat! 😦 Pořádně jsem se nevyspala už několik nocí, modlím se, aby přišla studená fronta!!!
    Zahrada tvého bratra musí být nádherná. Když je u jezera, mají asi dost vody, že tam všechno tak krásně kvete. 🙂
    Přeji ti pěkný večer a dobře se v noci vyspi, ať máš dost elánu do nového týdne. 🙂

    Like

Pridaj komentár

