Zo štrkoviska Na Židovkách som neukázala všetko

O tom, ako som si pri vodnej ploche štrkoviska Židovky (alebo Na Židovkách) urobila piknik, som vás už oboznámila.  Na mojich fotografiách som nezachytila množstvo blata, ktorým sme sa museli brodiť, keď som chcela vidieť okolie vodnej plochy štrkoviska pri obci Vysoká pri Morave.  Až včera som si konečne bola umyť zablatený bicykel. Vlastne až pri tej činnosti som si uvedomila, že mi z toho cyklovýletu zostalo ešte veľmi veľa fotografií a že by bola škoda, aby som vám ich neukázala. Takže dnes zverejňujem ďalšie.

IMG_8322

IMG_8456

IMG_8457

IMG_8461

IMG_8470

Okolie štrkoviska je vlastne veľká divočina, neupravené a dosť ťažko sa nám hľadalo miesto, kde by sme sa mohli na chvíľu zložiť. Je to škoda, lebo nevyužívať takúto nádhernú vodnú plochu je naozaj hriechom.

IMG_8337

IMG_8346

IMG_8358

IMG_8359

IMG_8362

IMG_8365

IMG_8389

Len pár metrov od miesta, kde sme sa zložili, bola ďalšia vodná plocha. Malé jazierko, ku ktorému sme sa dostali len úzkym chodníčkom, možno vychodeným miestnou zverou.

IMG_8407

IMG_8425

IMG_8431

IMG_8433

IMG_8438

IMG_8385

IMG_8444

IMG_8423

Ani toto nie je všetko, v mojom archíve ešte zostali mnohé fotografie. Možno sa k nim niekedy inokedy dostanem.

12 thoughts on “Zo štrkoviska Na Židovkách som neukázala všetko

  1. No na druhú stranu,keby to tam upravili a bol by tam prístup s autami,vieš si predstaviť ako by to tam vyzeralo o pár rokov po nájazde “paštekárov”?

    Like

    1. A ty si čo? sedlák? Kto sú “paštekári”? Lebo ja som zo starého mesta. na rozdiel od “paštekárov” nerobím bordel, zbieram si po sebe odpadky a milujem prírodu a chránim ju. Ak nájdem chrobáka, či slimáka na ceste, odnesiem ho do trávy. A jebnutá nie som, len milujem prírodu. behávam po lesoch, a ak nejdem po vlastných, ale na motorke, nikdy nenechám bordel. Nie som z tých, čo chodia aj na hríby autom.. -to na margo -že nás, Bratislavčanov Vy, XY, hádžete všetci do jedného vreca..

      Like

  2. Die Spiegelungen sind soooo schön, ich liebe solche Aufnahmen.
    Den grün-funkelnden Käfer auf der Margerite hast du super erwischt.
    Seerosen, Frosch, herrliche Blüten, wunderbar, liebe Daniela
    Liebe Grüße Bärbel

    Like

  3. Fotografií by byla velká škoda, Danielo, jsou tak krásné, že jsem si je prohlédla už třikrát a ještě to vezmu jednou důkladněji. Pohoda z nich jen čiší, nádherná je modrá obloha s nadýchanými obláčky, krásně jsi vyfotila vodu, kytky i živočichy. Nejraději bych se sbalila a šla ven s foťákem teď hned. Určitě dej na blog i další fotografie z cyklovýletu, ať se můžeme pokochat. 🙂
    Měj se hezky! ☼

    Like

Pridaj komentár

