Vyhrala som fotoaparát

Od apríla tohto roku začala tv Joj vysielať nový ranný magazín. Na podobnú reláciu som bola zvyknutá z inej telky, ale už dosť dlhú dobu ju nesledujem a aj túto jojkársku som do pondelka tohto týždňa videla len zopárkrát. V pondelok ráno som telku zapnutú mala a v čase, keď som práve prišla spod sprchy, som prepla na spomínané Dobré ráno Joj. V tej chvíli vyhlasovala  moderátorka súťaž o fotoaparát Nikon. Úlohou divákov bolo, poslať do redakcie svoju fotografiu na bicykli. Na to som okamžite zareagovala, len s hľadaním vlastnej fotky na bicykli to bolo trošku horšie. Keby boli chceli hocikoho na bicykli, takých fotiek mám v archíve desiatky, no mňa nemá veľmi kto fotiť, tak sa mi hľadalo ťažšie. Nakoniec som nejaké fotky našla a v pondelok aj v utorok som po jednej fotke poslala. Na utorok som si dohodla s kamarátom M., že spáchame spoločné fotenie, ktorého hlavnou témou budem ja na bicykli.

Keďže na ten deň nebola práve najlepšia predpoveď počasia, na stretnutie sme sa dohodli  už na dopoludňajšiu hodinu. To bol aj dôvod, prečo som odišla od televízora skôr, ako skončila relácia Dobré ráno. Stretli sme sa pod mostom Apollo a ako prvé som si išla v dunajskej vode umyť bicykel, na ktorom boli ešte pozostatky blata z nedávnej túry na Záhorí. Keď bol bicykel čistý a suchý,  navrhla som, že by nebolo zlé, keby pozadie mojich fotografií tvoril bratislavský hrad. Prešli sme teda o kus ďalej až za Most SNP a tam sme urobili niekoľko záberov. Od stredy som už mohla súťažiť s novými fotkami. Týmto ďakujem Michalovi, ktorý sa na fotenie so mnou podujal.

 IMG_2826

IMG_2868

IMG_2872

IMG_2881

IMG_2882

Po fotografovaní som sa nevrátila ihneď domov, zašla som ešte vytrhať burinu na kvetinovom záhone pri dome. Už bol čas obeda, keď som otvárala dvere na byte a v tej chvíli mi zazvonil telefón. Môj syn, ktorého som tiež nahovorila na účasť v tejto hre, mi oznámil, že som vyhrala. Nechcela som tomu veriť. Potešilo ma to, no zatiaľ som to brala s rezervou. Povedala som si, že radovať sa budem až potom, keď budem mať fotoaparát doma. A to vôbec netrvalo dlho. Už na nasledujúci deň som si našla v poštovej schránke žltý lístok o uložení zásielky na pošte. Na druhý deň som sa teda vybrala na poštu, hoci som ešte nevedela, čo ma tam vlastne čaká. Aké bolo moje prekvapenie, keď mi pani za okienkom priniesla malý balíček. Z jeho rozmerov mi už bolo jasné,  čo v ňom bude. Výhra prišla  veľmi rýchlo. Aj touto cestou ešte raz ďakujem! Fotoaparát, ktorý som si doma vybalila, vyzerá takto:

nikon

Na záver včerajšieho dňa som urobila malý bicyklový okruh Petržalkou a s novým fotoaprátom som urobila niekoľko fotografií.

DSCN0036(1)

DSCN0038

DSCN0039

DSCN0047

DSCN0048

DSCN0060

DSCN0068

DSCN0120

DSCN0121

DSCN0152

DSCN0160

15 thoughts on “Vyhrala som fotoaparát

  1. Blahopřeji, Danielo, to je skvělé, určitě máš z fotoaparátu velikou radost! Fotky z něj vypadají krásně! Hezky si ho užívej, ať ti dobře a hodně dlouho slouží.

    Like

  2. To je fakt, tyhle ultrazoomy jsou menší ale mají výhodu velkého zoomování, což jedobré na krajiny. Ještě jednou gratuluju a jak se ti s ním pracuje? Já měla přechod opačnější, z ultrazoomu na zrcadlo. A musím říct že v ledasčem mi chybí. Jak právě v tom zoomování tak i v makru….a tahat sebou dva foťáky se mi taky moc nechce, leda že by člověk šel opravdu s úmyslem fotit jen to makro, ale znáš to. Zrovna když ho nemáš sebou tak ho potřebuješ 😀

    Like

    1. Ja už jeden kompakt nikon mám. Staručký, už je fakt na rozsypanie. Čo ma jediné na tomto novom mrzí, je práve spôsob zatvárania schránky na baterky. Pri tomto novom je dokonca v tom istom otvore aj pamäťová karta, pri tom starom sa karta vkladala inde – co bolo pre mňa vyhovujúcejšie. Ešte som s ním veľa nefotila, len včera podvečer. S tým zoomovaním mi to veľmi nešlo, nevedela som to zaostriť 😦 Na bicykel, kde často fotím hlavne krajinu, budem teraz nosiť tento nový.

      Like

Pridaj komentár

