Malé upozornenie

Milí moji návštevníci, čitatelia blogu!

 

 

Ďakujem vám všetkým za vaše návštevy,

za vaše komentáre.

Som rada, že ma navštevujete.

Aj napriek tomu, že na každom mojom blogu mám odkazy na tie

ďalšie, mnohí o nich vôbec neviete.

Chcela by som vás upozorniť na to,

že okrem tohto blogu môžete navštíviť aj moje ďalšie aktívne

dva WordPress blogy a jeden na Blogspote.

Sú to tieto a srdečne vás tam pozývam:

 

Na cestách s Kellysom

 

na cestách s kellysom

Na krásnom modrom Dunaji

 

NKD - oznam

a

Potulky svetom

 

potulky-oznam

 Od 25. júna mi na tomto blogu sleduje návštevy aj

Flag Counter.

Dnes je 30. júla a za celé toto obdobie zaznamenalo počítadlo návštevy

z 25 krajín sveta.

Pozvite ku mne aj ďalších 🙂

Pridaj komentár

