Na gazdovskom dvore

Vďaka bicyklovaniu sa občas dostanem aj na také miesta, kam by som sa za normálnych okolností nemala šancu vôbec dostať. Aj dnes vám chcem ukázať fotografie jedného dedinského dvora. Keď som do neho ponad plot nazrela, videla som to, na čo si moja pamäť nepamätá. Moje detstvo som prežila na dedine, ale na taký zanedbaný dvor si nepamätám. No husi a sliepky, ktoré ho obývajú,  vyzerajú tak, že o ne sa gazdiná stará príkladne.

Fotky vznikli pred mesiacom v maďarskej obci Bezenye.

IMG_7746.CR2

IMG_7735x

IMG_7736.CR2

IMG_7737.CR2

IMG_7738.CR2

IMG_7739.CR2

IMG_7740.CR2

IMG_7741.CR2

IMG_7742.CR2

7 thoughts on “Na gazdovskom dvore

  1. Ja też się wychowałam na wsi i znam takie wiejskie widoki. Może jest tam trochę bałaganu ale zwierzątka żyją na wolności. Myślę że jest to dom dobrych, pozytywnych ludzi.
    Pozwodzenia w dalszej podróży rowerowej 🙂
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    Like

  2. Ty jsi tedy dobrá, Danielo, já bych se fotit něčí dvůr neodvážila! Domek i dvůr je hodně zanedbaný, ale drůbež vypadá opravdu dobře. Někdo to tak má, stará se o hospodářství a na domácnost mu nezbývá čas nebo chuť. Fotky jsou parádní, ruiny mám hrozně ráda.

    Like

    1. Niekedy je risk zisk. Bolo to fotenie úchmatkom 🙂 ak tomu slovu rozumieš (preto je aj kvalita fotiek taká) Keďže aj plot tvorila zeleň, dalo sa nájsť miesto, odkiaľ ma až tak nebolo vidieť. Ale mojím prvotným cieľom nebolo fotiť dvor, lež tie domáce zvieratá. Nemám veľa možností, aby som ich fotila. Ani si vlastne nepamätám, či som už niekedy husi fotila a sliepky tuším tiež iba raz spoza nejakého plota 🙂 Vlastne až doma pri pozeraní fotiek som si uvedomila, aký je ten dom ošarpaný a na dvore neporiadok. Predpokladám, že z Maďarska sa na tento môj blog nezatúla nikto ani náhodou 🙂

      Like

  3. Also idyllisch sieht es auf alle Fälle aus, liebe Daniela. Und irgendwie haben solche Ansichten auch ihren ganz eigenen Charme. Vor allem sind sie ein guter Kontrast und Erholung für die Augen, wenn man gewohnt ist, das alles so “schrecklich aufgeräumt” ist. Ich sehe sowas auch mal gern. Danke für die schönen Fotos.
    Liebe Grüße
    Ute

    Like

Pridaj komentár

