Mám na vás jednu prosbu

Nedávajte mi likes bez toho, aby ste videli celý príspevok, iba na základe jednej fotky, ktorú vidíte v readeri alebo v google+. Keďže mám na každom blogu niekoľko počítadiel, viem si zistiť, kto rozdáva vo veľkom likes a kto aj naozaj príde na blog. Ja sama to nerobím a nechcem, aby to robili ľudia ani u mňa. Ak vás môj blog nezaujíma, nevadí, ja tiež nechodievam tam, kde sa mi nepáči. Ale na tých blogoch nerozdávam ani svoje plus či likes.

Na túto tému som sa už dlho chystala. Neviem, odkiaľ táto choroba prišla, ale predpokladám, že jej pôvod je na facebooku. Tam prestali ľudia skoro úplne komunikovať, niektorí sa vyjadrujú len za pomoci like a zdieľaním rôznych citátov bez toho, aby pridali k niečomu aj vlastný názor. Kam to až dospeje? To sa už aj v reáli budeme baviť len tak, že ukážeme prst hore alebo dole? Otrasná doba.

No a teraz k niečomu príjemnejšiemu. V sobotu som sa bola bicyklovať. Tento rok to bola prvá túra cez sto kilometrov. Vlastne som takú nerobila asi ani vlani, ani predvlani. Musela som si pomôcť mojím cyklodenníkom, ktorý mi prezradil, že naposledy som cez stovku odjazdila v auguste 2011. No veď to ani nebola žiadna sranda, hlavne v tom horúcom počasí, aké sme mali v sobotu. Kto by mal záujem pozrieť si zápisky a fotky z tej poslednej cyklistiky, môže si ich pozrieť na cyklistickom blogu

Windradweg

Aj keď je v linkovanom príspevku fotografií veľa, mnohé mi zostali v archíve. Z nich dám niektoré sem.

Niečo z prírody cestou tam

IMG_1398x IMG_1400x IMG_1416x IMG_1423x IMG_1434x IMG_1441x IMG_1453x IMG_1455x

Niečo z Podersdorfu

IMG_1500x IMG_1509x IMG_1511x IMG_1524x IMG_1549x

Deutsche Google Übersetzung

English Google Translation

18 thoughts on “Mám na vás jednu prosbu

    1. Ale to nie sú divé. Z tých fotiek to asi nie je dobre vidieť, ale to sú husi domáce, ktoré vyrastajú na pekáč 🙂 Divú hus som raz videla aj na Chorvátskom ramene a raz sa mi ju podarilo vidieť aj kúsok za humnami – na Dunaji 🙂

      Like

  1. Liebe Daniela, danke für die Möglichkeit der Übersetzung. Teilweise recht eigenartig, aber besser als gar keine.
    Danke dafür.
    Mit dem Rad so weit unterwegs, meine Hochachtung.
    Da ist ja ein richtiger Windpark, nicht wahr?
    Das Wasser der Donau ist wieder gesunken, alle können es geniessen.
    Die Libelle hast du suuuuuuper erwischt, ist gar nicht so einfach, nicht wahr?
    Gänse freuen sich auf die Erfrischung im Wasser, sie die Menschen.
    Ganz liebe Grüße Bärbel

    Like

    1. Ahoj Bärbel,
      danke für den Besuch und deinen Kommentar. Diese letzte Radtour war wirklich sehr anspruchsvoll. Lange Strecke und sehr heiss. Fluss auf dem Foto ist nicht die Donau, sondern die österreichische Leitha und ist es richtiger Windpark Burgenland.
      Liebe Grüsse Daniela

      Like

    1. Keď som pred chvíľou odpisovala Otikovi, tak som si v duchu myslela presne to isté, čo si napísala aj ty. Nebyť toho, že som nedávno videla husi na jednom dvore v Maďarsku, tak sú to roky rokúce, čo som husi nikde nevidela.

      Like

  2. Fotky jsou moc pěkné, Danielo, ale divoké husy, šidélko a bígl vedou! Fotky z přístavu jsou taky úžasné. Těžko to takhle probírat, protože tvoje fotky jsou všechny dobré.
    Nechala jsem ti dlouhý komentář na “Cestách s Kellysom” a přihlásila se tam k odběru novinek.
    Měj se krásně a užívej si příjemné letní dny.

    Like

  3. Me sa najviac paci fotka s majakom, milujem majaky a vodu, tak preto! 😀 A este raz klobuk dole Danka za tolke kilometre na bicykli naozaj. mnohi sa mozu inspirovat.

    Like

  4. Witaj Danielo!
    Jestem pod wrażeniem. Przejechałaś 100 km na rowerze? Niesamowite.
    Jak zwykle zachwycam się Twoimi zdjęciami. Są bardzo piekne…Widzę przesliczną ważkę. W tym roku nie mialam szczęścia aby ja sfotografować.
    Przesyłam Ci moc pozdrowień.
    Lucia

    Like

    1. Lucia, nie 100, ale 102! 🙂 Bolo to naozaj veľa a na druhý deň som celý oddychovala. Nedokázala by som dva dni po sebe urobiť toľko kilometrov. Ja sama som na seba tiež hrdá 🙂 Ďakujem za návštevu a komentár.

      Like

  5. Vážení Daniela,
    skvelé fotky s letnou dojmy, ste zastrelil späť na vašej ceste. Skutočný jeden súbor …;)
    Farmy môžu tu a tam nepríjemné vietor.
    pozdravy
    ute
    Google hat geholfen, ich hoffe, nicht zu schlecht… 😉

    Like

Pridaj komentár

