Narodeninová a iné orchidey

Vonku už niekoľko dní skoro nepretržite prší. Je to vhodné počasie na pobyt doma, pri káve alebo čajíku, pri dobrej knihe, či triedení starých fotografií v počítačovom archíve.  K tej poslednej činnosti som sa posadila ja. Na tomto blogu som ešte nemala samostatný príspevok, ktorý by som venovala orchideám. A tie boli vlastne témou prvého príspevku na mojom prvom  blogu  (o tom vám napíšem viac inokedy).

Koncom augusta som k narodeninám dostala namiesto kytice z rezaných kvetov novú orchideu. Mladší syn mi tak splnil tajné želanie.  Doma totiž  zostala už len jedna orchidea a ani neviem akej farby je, pretože dávno nekvitla. Teraz mi pribudla táto:

IMG_7470.1

IMG_7471

IMG_7473.1

IMG_7483.1

IMG_7488.1

IMG_7492.1

Raz som sa odvážila vytiahnuť fotoaparát aj v jednom obchode, kde som urobila tieto snímky.

7 thoughts on “Narodeninová a iné orchidey

  1. Tak ty jsi měla v srpnu narozeniny, Danko! Dodatečně přeji všechno nejlepší, hlavně zdraví, pohodu a dobré světlo! ♥
    Orchideje, které jsi vyfotila, jsou krásné, ale ta od syna je z nich nejkrásnější!
    Měj se pěkně a užij si co nejlíp poslední letní dny! ☼

    Like

Pridaj komentár

