Plameniaci ružoví z bratislavskej ZOO

Tieto fotky odpočívali dlhší čas v mojom archíve. Aby som trošku zmenila tému mojich príspevkov, rozhodla som sa, že vám po dlhom čase ukážem zase niečo zo živočíšnej ríše.

Často obdivujem fotografie, ktoré boli urobené v rôznych zoologických záhradách a nevidieť na nich žiadne ploty, či ohrady. V tej našej bratislavskej sa len málo zvierat dá odfotiť tak, aby nebolo na prvý pohľad jasné, že ide o ZOO.  Pre človeka mojej výšky je veľmi náročné fotografovanie zvierat tak, aby ich nebolo vidieť cez kovový alebo plastový plot. Tak to bolo aj s fotením týchto plameniakov. Niekedy nepomohlo ani státie na špičkách. Nie je to o nič lepšie ani v ďalšej ZOO, z ktorej som už pred rokmi fotky plameniakov zverejnila.

IMG_5562

IMG_5579

IMG_5563

IMG_5881

IMG_5894

11 thoughts on “Plameniaci ružoví z bratislavskej ZOO

  1. Piękne ptaki, takie dostojne, poruszają się z gracją. Podobają mi gdy pokazują pełną rozpiętość skrzydeł :)) Fantastyczne zdjęcia :))
    Danielko, pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu:))

    Like

  2. Plameňáci jsou nádherní, Danko, a tobě se podařilo pár moc pěkných záběrů. Líbí se mi plameňáci s roztaženými křídly a poslední fotka. Moc hezká reportáž.
    Taky se snažím střídat témata. Ven teď skoro vůbec nejezdíme, tak čerpán z archivu.

    Like

Pridaj komentár

