Danubiana

Danubiana, plným názvom Meulensteen Art Museum, je múzeum moderného umenia, nachádzajúce sa na polostrove toku rieky Dunaj, ktorý bol vytvorený pri stavbe vodného diela neďaleko mestskej časti Čunovo. Od môjho bydliska je vzdialená 17 km. Bola otvorená 9. septembra 2000. Ako som už spomenula v predošlom príspevku, v septembri tohto roku bola sprístupnená verejnosti jej dostavba. To bol aj dôvod, prečo som sa tam konečne vybrala. Ako som tam prišla-neprišla, to ste sa mohli dočítať v predchádzajúcom príspevku.

DSCN6196d

DSCN6208d

DSCN6190d

DSCN6186d

IMG_9954d

DSCN6184d

DSCN6174d

DSCN6182d

4 thoughts on “Danubiana

  1. Budova muzea je velice zajímavá a krásná stavba, Dani, moc se mi líbí celkový záběr na prvním snímku. Co se týká moderního umění, z toho mám dost smíšené pocity, něco se mi líbí a něco mi připadá otřesné. 😉 Co se mi ovšem opravdu líbí, jsou toje fotky. Většina se mi sice opět nezobrazila, ale rozklikla jsem si je.

    Like

    1. Ja som s moderným umením na tom rovnako 🙂 No pozrieť som si to chcela. To, že tam nie som pravidelným návštevníkom je jasné z toho, že som tam za 14 rokov nebola ani raz (s tým by som sa ale chváliť nemusela). Ako vidíš na niektorej fotografii, dá sa tam prísť z mesta aj loďou, takže to môže byť celkom pekný výlet.
      Čo sa týka tých mojich fotiek, bude to asi problém tvojho počítača, lebo nikto iný to nehlási. Už si písala Ježiškovi? 🙂

      Like

      1. Fotky se mi nezobrazují jen v článcích, kde jich je hodně, nejspíš to opravdu bude chyba mého počítače. Grafická karta asi dodělává. To víš, že jsem psala Ježíškovi. K vánocům mi syn postaví nový počítač a já se s Ježíškem (přítelem) podělím o placení. 🙂

        Like

Pridaj komentár

