Ako sa ťaží štrk

Príspevok s fotografiami o tom, ako sa ťaží štrk z Dunaja, som plánovala pripraviť už dávno. Preto mám vo svojom archíve fotografie z rôznych období, no nakoniec som aj tak použila väčšinou tie, ktoré som fotila v priebehu posledného roka. No i tak sa mi nepodarilo zdokumentovať všetko, čo  sa pri ťažbe štrku z Dunaja deje. Napríklad tento bager som odfotila iba v kľude, nie vtedy, keď pracoval. No pri ostatných záberoch je už vidieť, že na ťažbe štrku z Dunaja sa pravidelne pracuje.

IMG_0257.1

IMG_5642.1

IMG_7997.1

IMG_9006.1

IMG_9009.1

IMG_7418.1

IMG_7419.1

IMG_7420.1

IMG_7415.1

IMG_0067.1

IMG_0079.1

IMG_9140.1

IMG_9141.1

IMG_7899.1

IMG_7902.1

IMG_7906.1

Na tomto mieste si našla miesto pre svoj život jedna rastlina. O tom zase inokedy.

IMG_9632.1

IMG_9631

  Miesto, kde som zozbierala uverejnené fotografie je tu:

ťažba štrku mapa

2 thoughts on “Ako sa ťaží štrk

  1. To je ale zajímavá reportáž, Danko! Vůbec jsem netušila, že se takto z Dunaje těží štěrk. Řeknu ti ale, že lepší by byla ropa, to byste byli ekonomicky na výši! 😉
    Pěkně jsi všechno nafotila, některé snímky jsou dokonce velice malebné, hlavně poslední dva.

    Like

    1. Už som si myslela, že to vôbec nikoho nezaujme 😦 Ďakujem ti! Ešte uvidíš fotky z toho miesta, ktoré sa ti páči na tých dvoch posledných fotografiách. Najprv som chcela dať článok hneď za týmto, no keďže som videla, že nie je žiaden ohlas, tak som ho odsunula na neskôr.

      Like

Pridaj komentár

