Sedem rokov

Ako ten čas letí. Sedem rokov je od vtedy, čo som si povedala, že si založím svoju stránku. Vtedy som ešte o blogoch veľa nevedela a portál, kde som sa rozhodla to svoje internetové políčko obrábať, nazval to miesto  Windows Live Spaces, teda v preklade akýsi priestor.

Tomu priestoru som dala názov Zrkadlenie. Chcela som tým naznačiť, že sa na ňom bude odzrkadľovať to, čím žijem v reáli. Bolo to 14. októbra 2007, keď som publikovala prvý príspevok s názvom Úplne na začiatku. Keď si spomeniem, ako som sa s prvým článkom natrápila, tak mi to je teraz až smiešne. Napísať text mi celkom išlo, ale vložiť fotografie, to už bol väčší problém. Nakoniec som prvý článok zverejnila aj s fotkami orchideí.

blog zrkadlenie

Niektorí sa ma s počudovaním pýtajú, prečo mám toľko blogov. Rada to tu vysvetlím.

Prvý blog, to vlastne ani nebol pravý blog, slovo blog nebolo ani v názve, vznikol na tom portáli preto, lebo som  tam mala zaregistrovanú mailovú schránku. Tento priestor prevzal po čase WordPress. To, čo som sa za ten čas konečne naučila, som zrazu nepotrebovala a musela som sa učiť odznova. Horšie však bolo to, že všetky pokyny boli v angličtine. Preto som sa rozhodla vyskúšať iný portál a tým bol Blogger. Aj tam som už s blogovaním koketovala dávnejšie, lenže kvôli mojim nedostatočným znalostiam angličtiny som to ani tam nedotiahla ďaleko. Postupne sa však na oboch portáloch začal používať aj slovenský jazyk, aj keď tu na WordPresse, je toho ešte anglicky stále dosť.

Takže už bol okrem Zrkadlenia na svete ďalší blog s názvom Mimi a jej svet. Jeho názov vyplynul z v tom čase prečítanej knihy, na ktorej som sa dobre bavila. No po pár rokoch som začala pociťovať, že sa už s Mimi nestotožňujem, že buď blogovať prestanem vôbec alebo si založím niečo nové. Popri Mimi vznikol súbežne blog venovaný iba môjmu cestovaniu a nazvala som ho Potulky svetom. Tam občas prispejem niečím novým ešte aj teraz. Sú tam nielen zážitky z nových ciest, ale vraciam sa aj k tým starším, ktoré mám ešte z čias, kedy som o blogoch ani nesnívala.

Kapacita pre fotky blogu sa mi začala povážlivo napĺňať a prišlo zároveň aj obdobie, kedy som cítila, že štýl blogu by som mala zmeniť. Najprv to mal byť len čisto fotografický blog, no aj na ňom občas pridám zopár slov. Farebný svet je ten blog, na ktorom momentálne čítate aj tento článok. Nemôžem opomenúť blog, prostredníctvom ktorého som chcela spoznať duše, ktoré sú priaznivo naklonené cyklistike a hlavne získať nových priateľov na spoločné cyklotúry. Do názvu som dala značku môjho bicykla, tak som ho teda nazvala Na cestách s Kellysom. Aj keď sa tak nestalo, blog píšem naďalej a píšem ho rada. Jeden blog som venovala špeciálne iba fotografiám z mesta, v ktorom žijem a nesie názov podľa Straussovho valčíka Na krásnom modrom Dunaji.

Vďaka blogovaniu som spoznala mnoho nových ľudí, bohužiaľ, mám aj nejaké zlé skúsenosti. Nielen takú, že sa nádejná blogerka znížila k tomu, aby okopírovala celý môj príspevok a vložila si ho na svoj blog, ale aj s osobou, ktorá si na mne potrebovala vyliať zlosť z niečoho, za čo som ja nemohla. Dráždili ju moje počítadlá a z nich viditeľná návštevnosť. A práve jedno z tých počítadiel mi prezradilo aj to, kto bol za nenávistným výkrikom, ktorý sa ocitol v komentároch.  Tie zlé skúsenosti som zatlačila dávno do úzadia a teším sa len z tých kladných. No i tak som si povedala, že ak by som raz súčasné blogy ukončila, o mojom ďalšom sa už nedozviete. Bude určite anonymný.

Chcem vám za tých sedem spoločných rokov poďakovať. Som rada, že na moje blogy klikáte a že nechávate pod článkami aj vaše komentáre.

Na všetky moje súčasné a aj minulé blogy sa dostanete cez môj profil google+

4 thoughts on “Sedem rokov

  1. Velká gratulace, Danko! Sedm roků to je úctyhodná doba blogování. Já jsem teprve v pátém roce.
    Takže blahopřeji a přeji tobě i tvým blogům spoustu krásných fotografií a článků! 🙂
    Hanka

    Like

Pridaj komentár

