Zašlá krása

IMG_7958c

IMG_7907c

IMG_7909c

IMG_7901c

IMG_7963c

4 thoughts on “Zašlá krása

  1. Zašlá, ale úžasná, Danko. To jsou záběry, které ti trošku závidím. Kde jsi to fotila? Snímky jsou skvělé. Takové mám moc ráda.
    Přeji ti příjemný listopadový víkend! U nás krásně svítí sluníčko. 🙂

    Like

    1. Fotila som na jednom z bratislavských cintorínov, vola sa Kozia brána. Určite dám z neho ešte ďalšie fotky, toto je len taká ochutnávka 🙂
      My máme hmlu – pozri sem akú – stratilo sa nám aj UFO :-p
      http://nakrasnommodromdunaji.wordpress.com/2014/11/01/hlada-sa-ufo/
      Neodolala som a ráno som sa vybrala na prechádzku k Dunaju aj s fotoaparátom.
      Slnko ti ale závidím. Lebo my tu máme takéto počasie oveľa častejšie ako slnko. Pritom som sa cestou z mesta stretla vo výťahu s jedným susedom, ktorý išiel zo Záhoria a vraj hneď za Bratislavou je pekne.

      Like

  2. Mlhu jste tedy měli pořádnou, Danielo, fotky vypadají velice zajímavě.
    U nás sice svítilo slunko, ale moc dlouho ne, odpoledne už bylo pod mrakem. Stejně jsem nikam nemohla, protože hlídám vnučky. Před chvílí jsem je dala spát a vypůjčila jsem si synův počítač.

    Like

Pridaj komentár

