Píšťanská jeseň

Nech ma Piešťanci nezabijú, ale všade v okolí Piešťan sa im nárečovo hovorí Píšťany.  Iba Rytmus im vraj hovorí PiešČany 🙂

Začiatkom tohto týždňa som sa na pár hodín zastavila v tomto krásnom malom kúpeľnom mestečku. Bol síce veterný, ale aj tak pekný slnečný novembrový deň a takto tam vyzerala jeseň.

DSCN2915

DSCN2751

DSCN2814

DSCN2817

DSCN2813

DSCN2815

DSCN2816

DSCN2825

DSCN2830

DSCN2834

DSCN2868

DSCN2899

DSCN2644

Piešťany mesto vám predstavím v najbližšom príspevku.

Upozornenie pre náhodných českých návštevníkov: Podobnosť mien s českou obcou Píšťany v okrese Litoměřice je úplne náhodná.

8 thoughts on “Píšťanská jeseň

  1. Podzim v Piešťanech má překrásné barvy, Danko. Dobře, že ses tam vypravila a že bylo slunečné počasí. Pořídila jsi skvostné záběry, přesně takhle si představuji podzim.
    Už se těším na fotografie z města. 🙂

    Like

    1. Neviem, či si napísala tie slová, že si rada, že tam nemusíš, z tých istých pohnútok, ako by som povedala ja, že nemám rada Lúčky. Hoci ten vodopád by som si tam išla rada nafotiť 🙂

      Like

Pridaj komentár

