Fotomaratón

Vo viacerých mestách Slovenska, ale aj sveta, sa zvykne konať fotografický maratón.  Je to podujatie, ktorého sa môže zúčastniť každý bez rozdielu veku či fotografických zručností. Prihlásení dostanú v konkrétny deň témy a na každú tému musia urobiť v  stanovenom čase jednu fotografiu presne v poradí, v ktorom boli témy zadané. Nikdy som sa takejto akcie nezúčastnila, ale o tom, ako to zvyknú súťažiaci pojať, som mala možnosť vidieť na internete, alebo ako aj v tomto roku, ocenené práce mám možnosť vidieť na Hviezdoslavovom námestí.

Keďže po tomto námestí prechádzam vždy, keď prídem do mesta, pri fotografiách som sa viackrát zastavila. Uvažovala som nad tým, či by som si nemala niekedy sama pre seba urobiť taký malý pokus a vybrať si niektoré z minuloročných tém a podľa podmienok fotomaratónu sa ich niekedy pokúsiť nafotiť. Ak sa k tomu odhodlám, tak vám dám o tom vedieť.

Z tohto posledného fotomaratónu som sa asi najviac zabavila pri fotografii na tému ZOO in the city. Uvidíte ju medzi nasledujúcimi fotografiami.

fotomaratón

DSCN4242

DSCN4722

DSCN5603

DSCN5850

DSCN5856

 

6 thoughts on “Fotomaratón

Pridaj komentár

