Nemám rada toto obdobie

Neboli ani tri hodiny, keď som dnes prišla z mesta domov. V  byte bolo také šero, že som musela zasvietiť. Keď hovorím, že neznášam istú časť jesene, dnešný deň, ale aj tie predošlé a podľa predpovedí počasia aj tie nasledujúce, sú práve tie, ktoré zosobňujú tú mnou neobľúbenú škaredú jeseň. Vonku je sychravo, ani neprší, ani nesneží, ale nie je ani sucho. Slnečné lúče som už nevidela týždeň. Toto je obdobie, kedy sa teším na nový rok a s ním aj pribúdajúce dlhšie dni.

No do konca tohto roku máme pred sebou ešte celý mesiac a k nemu dva posledné dni  novembra. Zato čas Vianoc sa nám neúprosne blíži. Už ste písali Ježiškovi? Aby som vedela, čo mu mám napísať, vyšla som si dnes poobzerať aspoň výklady obchodov. Keby som bola tým Ježiškom ja sama, tak by som si darčeky išla nakúpiť napríklad aj do týchto obchodov.

DSCN6012x

DSCN6015x

DSCN6017x

DSCN6013x

DSCN6062x

DSCN6078x

DSCN6014x

8 thoughts on “Nemám rada toto obdobie

  1. Den byl sice ošklivý, ale ty sis poradila s focením dobře, Danko! Sluncem ozářené výlohy by se nejspíš dost dobře vyfotit nedaly. Horší je šero v bytě. My musíme v podkroví svítit skoro celý den.
    Taky nemám ráda podzim, jaký je v posledních dnech. Počasí šedivé, uplakané a celkově smutné. Lepší by byl sníh mráz a sluníčko. To by se fotilo! Snad se toho taky dočkáme. 😉
    Měj se hezky.

    Like

  2. Witaj Danielo!
    Och, bardzo lubię takie posty. Robienie zakupów to prawdziwa przyjemność a oglądanie pieknych wystaw wzbudza apetyt. Zauważyłam, że na zakupy w niektórych sklepach bardzo potrzebny jest dodatkowy sponsor.
    Pozdrowienia.

    Like

    1. Ja mám pocit, že už ani vo Fínsku, ani v celej Škandinávii nemôže byť tak tma, ako bolo u nás v posledných dňoch. Už aby to skončilo, chcem slnko! Vieš, že som rozmýšľala nad tým, či by som dokázala existovať tam, kde ty? Ja som letný a slnečný typ.

      Like

Pridaj komentár

