Labute

Blogová sféra je plná adventu a predvianočnej atmosféry, no vonku to okrem námestí, na ktorých sú vysvietené vianočné stromy, na zimné a predvianočné obdobie vôbec nevyzerá. Na december je dosť teplo a niekoľko dní po sebe prší. Preto si v poslednej dobe dosť často preklikávam moje fotoarchívy. Pred chvíľou som sa pristavila pri fotografiách, ktoré som urobila pred tromi mesiacmi. Fotila som labute na dunajských ramenách. Tak sa teda prostredníctvom týchto fotografií vráťte o tie tri mesiace späť.

IMG_6984

IMG_7010

IMG_7001

IMG_7000

IMG_7006

IMG_6993

IMG_6995

4 thoughts on “Labute

  1. Kvůli labutím se vrátím kdykoliv kamkoliv, Danko, mám je moc ráda.
    Tvoje snímky jsou nádherné, líbí se mi, že jsi nafotila labutě v různých pózách, snímky jsou tak hezky akční.
    Parádní je ten největší detail, labuť má na hlavě přichycené peříčko, které vypadá jako korunka.
    Labutě jsou opravdu krasavice, a když je někdo vyfotí tak skvěle, jako ty, je to příjemná pastva pro oči. Díky za ni! 🙂

    Like

Pridaj komentár

