Aj u nás už primrzlo

Dnes sme mali konečne slnečný deň! Tak dlho sme naň čakali. Dopoludnia som musela ísť na poštu a zároveň aj niečo nakúpiť. Keďže som si neplánovane kúpila zimné nohavice, ktoré bolo treba skrátiť, kým mi ich upravili, mala som čas, aby som sa išla pozrieť na Chorvátske rameno. Dávnejšie som tam nebola.

Bolo dosť chladno a fúkal vietor, čo je vidieť aj na fotke s kačicami. Keď ma labute zbadali, okamžite nabrali smer ku mne a keďže som stála úplne na okraji, jedna z nich chcela vyskúšať, ako chutí moja noha. No nedovolila som jej to.

DSCN6899chra

DSCN6898lab

DSCN6894lab

DSCN6888kačk

V tieni domov ma prekvapili tieto srieňom obalené rastlinky.

DSCN7019pierko

DSCN7043in

DSCN7036b

DSCN6928z

No na druhom brehu, kam dopadali slnečné lúče, to vyzeralo úplne ináč.

DSCN7003b

DSCN6960b

DSCN7014ž

DSCN6957b

DSCN6946pierko

Užila som si peknú nečakanú prechádzku a vďaka tomu, že z domu neodchádzam bez fotoaparátu, mohli ste sa so mnou presť aj vy.

DSCN6950vr

DSCN6959p

DSCN6943ch

DSCN6939ch

DSCN6986ka

DSCN6937ch

DSCN6934ch

DSCN6932ch

DSCN6908ch

DSCN6903ch

6 thoughts on “Aj u nás už primrzlo

  1. Opravdu příjemná procházka, Danko. Já jsem zalezlá doma a peču cukroví.
    U nás bylo včera a dnes po dlouhé době slunečno a trochu mrazivo.
    Když vidím tvoje nádherné fotky, lituji, že jsem taky nešla raději ven fotit místo pečení.
    Nafotila jsi spoustu ptactva, to je úžasné a námraza zrovna tak. Opravdu krásné fotky a ještě k tomu na sluníčku, to je hotový balzám, Dani, 🙂
    Díky za tu parádní procházku!

    Like

  2. Witaj Danielo !
    Piękne zdjęcia kaczek i łabędzi. Uwielbiam je oglądać jak pływają po wodzie !
    U mnie też jest zimno a od dwóch dni mamy marznącą mgłę !
    Pozdrawiam serdeczne 🙂

    Like

  3. Pekné! Tie srieňom obalené rastlinky sú zaujímavé, hlavne tá kde je to pierko a srieň je po obrube listov. Inak, fotografie mi pripomínajú skôr jar než zimu, ale to nevadí. 🙂

    Like

    1. Ďakujem! Na fotenie srieňa by sa mi bol hodil lepší fotoaparát s makro objektívom, ale do obchodu nezvyknem chodievať s celou výbavou, len s malým kompaktom 🙂 Je pravda, že fotky z druhého brehu Chorvátskeho ramena pripomínajú viac jar. Ale už sa nám tu v posledných dňoch stále viac ochladzuje, takže podobné fotky budú naozaj až na jar.

      Like

Pridaj komentár

