Darčekový poukaz a čajky na nábreží

Ani sa nenazdáme, máme tu opäť Vianoce. Budeme sa navzájom obdarúvať, niektorí sme sa obdarovali už v predstihu 🙂 No o tom som nechcela, chcela som napísať o tom, ako som konečne vyčerpala darčekový poukaz z minulých Vianoc, ktorý obsahoval masáže v jednom nemenovanom regeneračnom centre. Nie, že by som počas roka nepotrebovala vymasírovať chrbát, ale nechcelo sa mi v peknom počasí počas jari a leta strácať čas chodením na masáže, to som sa chodila radšej bicyklovať. Nechávala som si to až na jeseň.

V novembri som teda začala čerpať sumu z poukazu. Stihla som vybrať iba dve masáže a keď som prišla na tretiu, dvere do regeneračného centra boli zamknuté. Vybrala som z tašky mobil, aby som zistila, koľko je hodín. Vtedy som si našla sms, v ktorej mi oznamovali, že na masáž chodiť nemám. Bohužiaľ, bola zaslaná až v čase, kedy som už bola niekde v električke cestou tam. Bolo mi povedané, že do týždňa sa problém, ktorý vznikol vo firme, dorieši a že sa mi ozvú a v masážach budem môcť pokračovať. To sa však nestalo, tak som po týždni začala vyvolávať na dve mnou známe telefónne čísla ja. Ale ani na jednom to nikto nebral. Skrátim to, podarilo sa mi zohnať iné číslo a v masážach som mohla pokračovať vďaka tomu, že nesolventnú firmu prevzal niekto iný.

V pondelok som sa do tých mne dosť vzdialených končín vybrala naposledy. Už z domu som odchádzala s menším oneskorením a to som ešte netušila, čo sa mi stane cestou tam. Na Mlynských Nivách som prestúpila do autobusu expresnej linky, z ktorého som zabudla vystúpiť tam, kde som mala a ten ma odviezol až pod hlavnú stanicu. Už sa blížil čas, na ktorý som bola objednaná a ja som sa rýchlo rozhodovala, či mám prejsť na druhú stranu cesty, kde budem čakať na nejaký spoj naspäť a potom zase prestúpiť na ďalší. Keďže som vedela, koľko by som čakala iba na zastávkach, rozhodla som sa ísť radšej peši. Napadlo mi, že si zapnem aplikáciu v mobile, ktorá mi tú cestu zmeria. Bola som veľmi prekvapená, keď mi po príchode na miesto ukázalo, že to až tak ďaleko vôbec nebolo, do dvoch kilometrov chýbalo ešte dvesto metrov. Prešla som ich za 16,5 minúty a na masáž som dorazila s päťminútovým meškaním.

Takže pondelkový deň mi príliš dobre nezačal. Keď som odchádzala z domu, vzala som si so sebou aj malý fotoaparát, pretože sa zdalo, že niekoľko dní predtým zatiahnutá obloha sa konečne začne vyjasňovať. No keď som po masáži vyšla von, obloha bola šedivá rovnako, ako aj dni predtým, iba že nepršalo. No i tak som nešla domov, ale prešla som peši mestom až k Dunaju. Tu som dosť dlho sledovala čajky, ktoré sa zlietali na pokrm, ktorý im zopár ľudí prinieslo.

DSCN6473č

DSCN6479č

DSCN6521č

DSCN6530č

DSCN6532č

DSCN6559č

DSCN6570č

DSCN6574č

DSCN6577č

DSCN6578č

DSCN6579č

DSCN6580č

DSCN6581č

DSCN6585č

DSCN6586č

DSCN6427č

DSCN6429č

DSCN6447č

DSCN6449č

DSCN6452č

3 thoughts on “Darčekový poukaz a čajky na nábreží

    1. Masáže boli fajn, ale to cestovanie tam ma ubíjalo.
      A čo fínske čajky? Tam sú trošku väčšie ako tieto na mojich fotografiách. Ale už sa mi aj na Dunaji, avšak mimo mesta, podarilo odfotiť také čajky, ktoré žijú na severe.

      Like

  1. Tohle mi až dech vyrazilo, Danko! Taková nádhera!!! Racky už jsem fotila několikrát, ale takhle krásné záběry zblízka nemám! To je podívaná. Opravdu skvělé fotky.

    S masáží jsi měla trochu smůlu, ale nakonec to dobře dopadlo, jak vidím. 🙂

    Like

Pridaj komentár

