(Ne)dokonalá jahodovo-kokosová bublanina

bola pečená s láskou, ale výsledok išiel na balkón. Vrabcom a drozdom chutila. Tak som sa na ňu tešila!

Nie som veľká konzumentka sladkostí a zákuskov, ale sem-tam mi nejaký koláčik padne dobre. Mala som doma kokos, chcela som ho minúť, tak som hľadala na nete nejakú inšpiráciu. A keďže som tiež potrebovala urobiť miesto aj v mrazničke, dve muchy jednou ranou som mohla zabiť pri v titulku spomínanom múčniku. Hrnčekové recepty tiež obľubujem a to bol ďalší dôvod, prečo som sa jedného neskorého popoludnia s elánom pustila do pečenia. Vymiešanie cesta a upečenie trvalo možno ani  nie celú hodinu. Nevedela som sa dočkať, kedy koláč vychladne a nevadilo mi ani to, že je už dosť hodín na to, aby som sa napchávala múčnikom. Ale po ochutnaní nastalo moje veľké sklamanie.

Múčnik, ktorý som nezjedla, som dala do mrazničky. Ale ani potom, keď som ho vybrala a ponúkala ním domov prišlé osadenstvo nášho bytu, stále nebral koniec. Tak som sa teda rozhodla, že ho ponúknem niekomu, komu bude isto chutiť. A nemýlila som sa.

Takto chodili na hostinu.

IMG_0733

DSCN7904d

DSCN7909d

DSCN7094

DSCN7091

IMG_0696

IMG_0706

IMG_0710

IMG_0719

IMG_0722

Všetko je fotené cez kuchynské okno. Keďže sa v kuchyni vyskytujem pomenej, videla som len drozdy a vrabce.

Na výrobu ne-dokonalej bublaniny som použila recept nemenovanej televíznej moderátorky. Kto ho budete chcieť vyskúšať, bez problémov ho nájdete za pomoci slova dokonalá 🙂

13 thoughts on “(Ne)dokonalá jahodovo-kokosová bublanina

  1. a čo jej chýbalo? dizajnovo vyzerala dobre 🙂 a neviem či si vtáčatám nespravila medvediu službu – múka, cukor, kypriaci prášok im nerobia dobre 😦

    Like

    1. Nemám obavy, že by to tým drozdom a vrabcom uškodilo. Ty si myslíš, že keď tieto vtáky nájdu vonku v prírode potravinový odpad, že ho nebudú jesť? Kedysi hádzali na dedinách zbytky potravy na hnoj, či kompost a vtáci tam s radosťou lietali ako na hostinu. Podobne sa dávali zbytky potravy sliepkam, čo sú tiež vtáky. Neviem o tom, že by nejaká sliepka skolabovala z toho, že zjedla koláč, v ktorom bola múka, cukor a iné suroviny. A ešte som ti vyhľadala a skopírovala z internetu toto: Potrava: hmyz, červy, zvyšky jedál, ovocie a bobule – je to v článku o drozdovi. A čo bolo bublanine? Podľa mňa tam bolo v ceste veľa toho kokosu, tým to bolo také hutné a nejako mi to nechutilo.

      Like

  2. Myslela jsem si, že budeš mít na stránkách opravdu bublaninu i s nafoceným postupem a receptem, Danko! 😉
    Tohle je ovšem mnohem lepší. Nafotila jsi úžasné ptačí portréty, to je skvělá podívaná, na mou duši! Vůbec není poznat, že jsi fotila přes okno.
    Drozd je nádherný, pěkně se naparuje, vrabec je zase načepýřený malý uličník, ale strašně roztomilý. Úplně se nad tvými fotkami rozplývám, moc se mi líbí.
    V poslední době máš jednu sérii fotografií hezčí, než druhou, jsi náramně šikovná fotografka. 🙂

    Měj se krásně a zase něco parádního vyfoť, těším se! 😉

    Like

  3. Witaj Danielko !
    Fantastyczne zdjęcia ! Widać że ptaki dobrze czują się u Ciebie i korzystają z Twojej gościnności ! Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli !

    Like

  4. Vždyť ta jahodová bublanina vypadá báječně, nechápu, proč tě zklamala.
    Ptáčky jsi nafotila parádně, tvou lodžii znají a dobře vědí, že tam najdou vždycky něco dobrého do zobáčku. 🙂
    Tak a teď jsem zvědavá, jestli se mi podaří odeslat komentář. Na “modrém Dunaji” to po mě chtělo něco v angličtině a já nevěděla co.

    Like

    1. Jarka, ďakujem za upozornenie. Odhlásila som sa z blogu a išla som si sama napísať skúšobný komentár, aby som zistila, čo ti to tam anglicky píše. Zistila som to veľmi rýchlo, len neviem, kedy sa mi to nastavilo na taký režim 😦 Bolo tam napísané, že ak chcete písať komentár, musíte sa prihlásiť na jednom z ponúkaných portálov. Samozrejme, blog.cz tam nebol 🙂 Tak som to prestavila tak, aby mohli písať komentáre aj tí, ktorí nemajú konto na google+, wordpresse, facebooku a pintereste.
      Tá bublanina bola príliš hustá a zdalo sa mi tam toho kokosu priveľa. Ale asi to bolo aj mojou trúbou, ktorá už melie z posledného 😦 Kraje mi upečie veľmi rýchlo a stred je ešte stále surový. Takže žiadne predvianočné pečenie sa u nás nekoná.
      Ešte neviem, či sa mám znovu odhlásiť a ísť vyskúšať tie komentáre na tom druhom blogu, alebo počkám na niekoho, kto sa tam pokúsi napísať mimo tých spomínaných portálov. Nedávno som napr. zistila, že na bloglovine mi pri nových článkoch vôbec neukazuje fotografie, iba nadpis článku. Ale to neviem nájsť, kde by som to mohla nastaviť ináč. Pritom som to mala pôvodne aj s fotkami.

      Like

  5. Nikto ďalší mi nevyčíta, že som drozdy a vrabce kŕmila bublaninou? Ešte stále ju mám, veď im to dávkujem len po troške. Zaujímavé, že tie vtáky tiež nejdú na všetko. Nie všetko im chutí. Žeby samé vedeli, čo je pre nich zdravé a čo nie?
    Ďakujem všetkým, ktorí ste sa pristavili na tomto článku a napísali komentár.

    Like

Pridaj komentár

