S Jyskom na dovolenku do Dánska

O tom, že ma škandinávske krajiny lákajú, som už písala na inom blogu. Moja túžba navštíviť niektorú zo severských krajín zostáva však aj naďalej nenaplnená 😦 Ale ja sa nevzdávam. Nedávno som sa zapojila do predvianočnej súťaže s dánskym obchodným reťazcom Jysk. Keď mi niekedy v novembri prišla do schránky správa o súťaži, ktorej hlavnou výhrou je zájazd do Dánska, neváhala som ani chvíľu.

Ešte donedávna som bola dosť skeptická, čo sa podobných súťaží týka. Keďže viem o niekoľkých konkrétnych prípadoch, ako sa niektorí ľudia dostali k rôznym výhram, neverila som, že v týchto súťažiach môže vyhrať aj úplne náhodný človek. Ale moja letná výhra fotoaparátu ma presvedčila o tom, že sa tak občas stáva 🙂

Pred súťažou som sa nezaoberala tým, odkiaľ pochádza firma Jysk, teraz už viem, že je z Dánska, netušila som, kto ju založil a ani to, čo znázorňuje jej logo. Dnes viem vďaka tejto súťaži mnoho nových informácií aj o výrobkoch, ktoré firma predáva. Iba nedávno som bola prvý raz aj v jej bratislavskom obchode, dovtedy som poznala len nitriansky.  Len škoda, že pre mňa, ktorá som odkázaná na MHD, je ten náš bratislavský obchod poriadne od ruky. Ale tým, že ja už  byt nezariaďujem, len občas kúpim nejaký doplnok, doveziem sa a odveziem sa aj električkou.

Moji milí! Držte mi palce, aby sa na mňa šťastie usmialo. Keď si pozerám krátke video o dovolenke v Dánsku, už sa vidím na týždennom pobyte v rekreačnom dome v Dánsku, vidím sa, ako spoznávam dánsku krajinu nielen peši, ale aj na bicykli.

Picasa1

Fotografie som získala z tohto videa:

http://video.visitdenmark.com/1892272.ihtml?source=embed&photo%5fid=10558618

P. S.

1. Ak náhodou vyhrám, určite sa to dozviete. Ak už odo mňa nebudete viac o Jysku čítať, tak som zase nič nevyhrala.

2. A pre tých, ktorí utekajú hneď všade tam, čo len spomeniem, že by som chcela ísť, rozbehnite sa rýchlo do Dánska 🙂 🙂

6 thoughts on “S Jyskom na dovolenku do Dánska

  1. Tak to ti tedy drřím všechny čtyři! A já jsem se zase díky tobě dověděla, že je to dánský řetězec….před tím mě ani nenapadlo po tom pátrat.
    I já mám naději. Na nový televizor, ani nevím, jaký. Protože raději nakupuju v pokud možno “českých” obchodech než v řetězcích, zakoupila jsem v místním, který funguje už od r. 1992 a je mi sympatický proto, že je to takové to pravé železářství, kde mají kdejakou součástku, byť byla za pár korun….k tomu časem přidali pracovní oděvy, domácí potřeby, kuchyňské potřeby i zahrádkářské a ještě elektro a naví autosalon Renault. Takže jsem zakoupila asi 4 spotřebiče jako dárky pro blízké a vyplnila 4 slosovatelné kupony. No to by v tom byl čert, abych nevyhrála 🙂

    Like

  2. Palce ti bude držet celá naše rodina, Dani! 😉 Moc bych ti tu výhru přála.
    Severské země by mě taky lákaly, a pak ještě Irsko, ale na takové cestování už bych si netroufla.

    Like

  3. Danielo, severske zeme me taky lakaji. Protoze je nikdy nic nevyhraju, tak to radeji planuji sama. Pristi rok bych se tam rada podivala… Ale protoze nekteri lide pry vyhravaji, tak tobe bych to fakt prala!

    Like

    1. Katka, keď nepokúšaš, ani nemôžeš nič vyhrať 🙂 Na jednej dovolenke v Grécku som sa zoznámila s pani, ktorá bola na tom mieste už tretí raz po sebe na dovolenke a zakaždým sa jednalo o výhru v súťaži, ktorú vyhlasovala cestovka, s ktorou sme tam boli. No kto by už len uveril v poctivosť tej súťaže???? A to nie je jediná, o ktorej viem, že takto vyhrávajú. Ja som tak raz vyhrala kufor v istej inštitúcii, ktorej som dala svoje peniaze na zhodnocovanie. Nebudem ju tu menovať. Zmluvu som uzavrela s kamarátkou mojej vzdialenej príbuznej a od nej som sa potom dozvedela, že moja výhra kufra bola vďaka tomuto osobnému prepojeniu. Ešteže viem naisto o tom, že v tv Joj, kde som v lete vyhrala fotoaparát, nikoho nepoznám. Ale takýmto súťažiam aj tak viac nedôverujem ako dôverujem.

      Like

Pridaj komentár

