Zasnežená Viedeň

Ešte začiatkom decembra som si myslela, že tento rok sa mi už konečne podarí zopakovať predvianočnú návštevu Viedne spred štyroch rokov. Do Vianoc máme už len týždeň, v noci pršalo a to znamená, že ani tento rok to nevyjde. Ako som písala o tomto výlete na blogu Potulky svetom, na návštevu predvianočnej Viedne som chcela mať pravé zimné počasie a samozrejme aj so snehom.

Presne také bolo pred spomínanými štyrmi rokmi, kedy som v jednu sobotu ráno nasadla na vlak o necelú hodinu som vystúpila z vlaku na železničnej stanici Wien-Südbahnhof. Keďže som v archíve našla ešte peknú kôpku  nezverejnených fotografií, niektoré som z nich vybrala a aspoň fotkami na blogu som si navnadila pravú zimnú viedenskú atmosféru.  Rada sa s ňou podelím aj s vami, tentokrát výnimočne na tomto blogu a nie na Potulkách svetom.

IMGP4344z

IMGP4367z

IMGP4407z

IMGP4401z

IMGP4400z

IMGP4449z

O tomto výlete do Viedne som písala aj TU a TU.

24 thoughts on “Zasnežená Viedeň

  1. Danielo, krasne fotky. Ja bych taky chtela bile Vanoce a zatim tu prsi a mame 10 stupnu… Ale myslim, ze Viden bude krasna i tak… Hezky vecer, Katerina

    1. Katka, aj tu je teplo, na piatok je predpoveď až 13 °C. Týždňovú predpoveď som si ešte nepozrela, lebo aj tak sa to nikdy tým našim meteorológom nepodarí predpovedať. Ale biele Vianoce neočakávam.

  2. Danielo,
    Twoje zdjęcia zrobione są w tym roku w grudniu? Jestem zaskoczona. Tyle śniegu?
    Wiedeń wygląda prześlicznie.
    W moim mieście tej zimy nie spadła ani jedna śnieżynka.
    Danielo, pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    1. Lucia, to sú fotografie spred štyroch rokov, píšem to v texte.
      Na początku grudnia, myślałem, że w tym roku w końcu uda się powtórzyć przedświąteczny wizytę w Wiedniu cztery lata temu.
      Dokładnie to było, zanim te cztery lata..
      Nie wiem, czy jest to zrozumiałe 🙂

      Ani tu, ani vo Viedni, ktorá je vzdialená iba hodinu cesty vlakom, ešte nesnežilo.
      U nás bolo dnes takto: http://wp.me/p1hEAd-1JT

  3. Liebe Daniela 🙂
    Sehr schöne Bilder aus Wien. Hast von Wien ja schon viel gesehen. Warst wohl schon öfters da!
    Schnee haben wir heuer leider wieder nicht dafür Regen und Wind.
    Herzlichen Gruß
    Werner

  4. Tak tomu říkám pravá vánoční atmosféra. Sice ji dokážou vytvořit i nasvícené stromečky a barevná světýlka po celém městě, ale když je sníh, je to úplně o něčem jiném. Máš Danielko, pravdu, že letos se vánočního sněhu zase nedočkáme. Viděla jsem předpověď a zrovna na Štědrý den, má pršet nejvíc. 😦

    1. To je teraz tuším téma číslo jeden vo všetkých médiách. Ale dnes som videla z balkóna, ako si veveričky robili hniezdo v korune stromu a k tomu som niekde čítala, že asi cítia, že prichádza konečne zima.

  5. Už jsem si lekla, že ve Vídni mají nějakou protekci, Dani! 😉
    Tohle je pravá vánoční atmosféra, před čtyřmi roky byla ve Vídni parádní sněhová nadílka. To u nás asi taky. Už si to nedovedu vybavit.
    Letošní Vánoce spíš připomínají jaro, hlavně aby pak nepadal sníh o Velikonocích!
    Fotky jsou nádherné, ta samostatná nad poslední koláží je úžasná! Je mi moc líto, že my se sněhu zřejmě letos nedočkáme! 😦 Co se dá dělat.

    Užij si pěkný poslední adventní víkend.

    1. Hanka, dnes bolo u nás 17 stupňov! Nádherný deň. Blížiace sa Vianoce veru ničím nepripomínal. Tieto fotky, ktoré som dala do tohto príspevku, budú asi nadlho materiálom, nad ktorým budem spomínať. A s tou Veľkou nocou to môže byť celkom pravda. Ešte som nepozerala, na kedy veľkonočné sviatky pripadnú.

    2. Zabudla som ti napísať, že keď vidíš u mňa fotky, ktoré sa tvária ako koláž, ono to nie je klasická koláž, iba sú tak do tvare koláže usporiadané. Na každú jednu sa dá zvlášť kliknúť a zväčšiť si ju. Už som to tu viackrát vysvetľovala, ale asi budem musieť písať zakaždým, že fotky sa dajú rozkliknúť, ako to robí jedna blogerka z Nemecka, ktorej blog navštevujem 🙂 Robím to tak hlavne vtedy, keď dávam do jedného príspevku veľa fotiek. Iba zriedkakedy robievam aj naozajstnú koláž.

      1. Dneska mi vysvětloval syn, jak mám vytvořit koláž. Zítra to budu zkoušet, ale už jsem polovičku zapomněla. Taky někdy potřebuji zkrátit článek.
        Upozornění bys možná měla napsat ke každému článku, to víš, ledacos se z hlavy vykouří, aspoň mně, ale já si tvoje fotky občas rozklikávám. 😉

        1. Na koláže nájdeš množstvo online programov aj na internete. Daj si do vyhľadávača napr. tieto slová:
          collage online pixlr
          A že nevieš anglicky, to nevadí, použi buď google alebo bing translator.

Pridaj komentár

