Druhý novoročný

Nemajte strach, tento rok nebudem moje príspevky na blogu číslovať. Ani som dnes nemala v úmysle, že napíšem ešte jeden. Ale nedalo mi. Viete, prečo?

Rada sa pozerám na moje počítadlo s vlajkami krajín. Práve pred chvíľou som sa tam pozrela a čo nevidím? Po tom, ako mi tam dosť dlho trónila vlajka Dánska, objavila sa dnes nová. Nepísala by som vám o tom, keby som niekedy čo len počula, že nejaká krajina s takým menom existuje.

Guernsey

Márnosť šedivá, tie moje vedomosti zemepisu! A to som sa s ním trápila ešte aj na strednej. No na takúto krajinu si vôbec nespomínam. Už som si raz jednu hanbu urobila, keď som sa na staršom blogu pochválila, že som nepoznala ani Reunion. Pritom dnes sa mi zdá až nepochopiteľné to, ako som o tom štáte nemohla vedieť. Takže blogovanie je dobré aj na prehlbovanie znalostí z geografie.

O tom, že som malý detektív Oriešok, vedia o mne viacerí. No vypátrať toho, kto ku mne prišiel z tohto územia, nebolo tentokrát vôbec ťažké. Blogerka totiž napísala komentár. A pri tej príležitosti vás zoznámim s jej blogom.Volá sa

…chute a vône mojej kuchyne…

a zaujme nielen cukrárov a cukrárky.

Dúfam, že sa od Aďky dozviem, že som sa nemýlila a že sa na svojom blogu pochváli aj dovolenkou v mne doteraz neznámej krajine Guernsey.

adkas

6 thoughts on “Druhý novoročný

  1. Mila Danielka, je z teba dobry detektiv :)…ano pisala som ti z ostrova Guernsey. je to jeden z normandskych ostrovov. Som u dcerky na navsteve. Zaciatkom januara cakame prirastok do rodiny, tak od Vianoc som tu :). Prvykrat budem babickou. O Guernsey som pisala aj na blogu a pridala zopar fotografii http://adkas-tastyfood.blogspot.com/2011/04/guernsey-cast-1.html
    Pekne pozdravujem Ada
    PS: nic si nerob z toho, ze si nevedela nic o Guernsey….ved ani ja, kym sa sem neodstahovala moja dcera……je tu velmi krasne a podla mna zivot na malom ostrove ma svoje caro 🙂

    Like

    1. Ďakujem za odpoveď. V tom čase som ešte tvoj blog nepoznala a teraz som zistila, že tých článkov tam máš viac, takže mám čo čítať. Dúfam, že to bude tak isto zaujímavé, ako zápisky z vašej dovolenky v Indii.

      Like

  2. Co se týká zeměpisu, Danko, jsem na tom dost špatně. Vůbec nechápu, jak jsem mohla odmaturovat. 😉
    Zmiňovaný ostrov taky neznám a v životě jsem o něm neslyšela. Máš návštěvníky ze zajímavých končin.
    Adrianiny stránky si prohlédnu důkladně, jenom jsem mrkla a moc se mi líbily její sladkosti. Má skvělé nápady, takže díky za odkaz. 🙂

    Like

Pridaj komentár

