Aj na dunajské rameno Zuzana zima prišla

A už aj odišla. Nie je to ešte ani týždeň, čo nám koncom roku nasnežilo. Sneh vydržal kratšie ako ten čas, za ktorý som fotky stihla dať na blog. Keďže ho veľa nebolo, po dnešnom popoludňajšom daždi a silnom večernom vetre pri teplote +5°C zostali po ňom len sem-tam stopy.  Bielu, snehom pokrytú prírodu mi budú pripomínať už len tieto fotografie.

To, že táto cyklistická cestička, využívaná nielen cyklistami, ale aj inline korčuliarmi či bežcami, vedie aj popri dunajskom ramene Zuzana, určite mnohí ani netušia.

DSCN9501z

DSCN9537z

DSCN9547z

DSCN9562z

DSCN9565z

DSCN9594z

DSCN9595z

DSCN9624v

DSCN9645z

DSCN9648z

IMG_2106v

IMG_2108v

IMG_2113v

IMG_2127v

Včera som hľadala v ponuke tém WordPress-u takú, kde by bolo väčšie písmo, pretože to, ktoré bolo v predošlej mnou používanej téme, sa mi zdalo príliš malé. Teraz mám síce písmo väčšie, ale kvalita fotografií je oveľa horšia. Keď sa na ne pozerám, mám pocit, že pozerám na novinové fotky. Nezostáva mi nič iné, len pohľadať niečo iné. Kto mi odporučí niektorú z neplatených tém?

 

3 thoughts on “Aj na dunajské rameno Zuzana zima prišla

  1. Danielo,
    w Twoich zdjęciach i płynącej wodzie Dunaju dostrzegam spokój i ukojenie…
    Widzę, że u Ciebie śnieżna zima trwała zbyt krótko. U mnie jest podobnie.
    Wczoraj wieczorem była ulewa. Dzisiaj rano nie zostało nic z białego śniegu.
    Życzę Ci miłej, relaksującej niedzieli.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    Like

  2. Jak nádherně vypadá sníh a modrá obloha zrcadlící se ve vodě! Takovou zimu mám ráda, Danko.
    Krásně jsem se pokochala tvými fotkami, moc se mi líbí.
    U vás bylo sněhu víc a taky nevydržel, jak píšeš. U nás padal i včera, ale zbyla z něj špinavá prosolená břečka.

    Like

    1. No a teraz prídem k sebe na blog, kde som nebola dobrú chvíľu a vidím, že pred polhodinou tu bola Hanka, kým ja som asi v tom čase pozerala na třebíčské námestie zapadnuté snehom 🙂 Nebude to nejaká telepatia? Čo sa snehu týka, včera v noci bolo všetko biele, stromy obalené ako vatou a keď som ráno pozrela von oknom, po snehu nebolo ani stopy. Popoludní sa asi na dve minúty prehnala taká snehová smsršť a tým celé sneženie skončilo.

      Like

Pridaj komentár

