Čakanka hostí stehlíka

Nie som si na sto percent istá, že malý vtáčik na fotkách, je naozaj stehlík. No podľa farebných znakov by to mohol byť on. Fotila som z dosť veľkej vzdialenosti, stále mi nechcel zapózovať tak, aby som ho mala ničím nerušeného v zábere. Keď som podišla bližšie, milý vtáčik mi spred objektívu fotoaparátu ufrnkol. Možno budem mať inokedy viac šťastia. Veď odkvitnutej čakanky je v okolí veľa a určite jej suché byle skrývajú ešte dosť semien, aby nalákali vtáky na hostinu.

DSCN0009v

DSCN0003v

DSCN0004v

DSCN0005v

DSCN0006v

16 thoughts on “Čakanka hostí stehlíka

  1. Danielo mimo, że zdjęcie robione jest ze znacznej odległości to jestem pewna na 99 % , że to jednak szczygieł.
    Mój wujek hodował szczygły i bardzo często oglądałam je w klatce.
    Miłej niedzieli.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    Like

    1. Milá Lucia, som rada, že som sa nemýlila a ďakujem za potvrdenie môjho názoru. Práve som zmenila tému pozadia blogu, stále hľadám niečo, kde bude väčšie písmo a kvalitnejšie fotografie. Ak ku mne najbližšie prídeš, budem rada, keď sa k môjmu výberu vyjadríš.
      Pekný večer prajem!

      Like

  2. To je skvělý úlovek, Danielo! Stehlíka se ti podařilo krásně vyfotit. Abych pravdu řekla, já ho zblízka ještě asi neviděla, je to moc hezký ptáček.

    K minulému článku jsem psala, že je u nás ze sněhu břečka, ale před chvílí jsem byla na dvoře se psem a úplně jsem se zděsila. Valí se nový sníh a do toho fouká strašně silný vítr, to je děs! Pokud takhle bude padat a foukat celou noc, nedostaneme se ráno ani z domu!!!

    Like

    1. Aj mne vadí tá čierna farba názvu Farebný svet 🙂 Už som rozmýšľala nad tým, že či sa to nebude dať vymeniť za tú fotku, ktorú som mala v predošlej téme – to bol na modrej oblohe rôznymi farbami napísaný text. Lenže pri tomto blogu WP chcú za všetky vlastné zmeny platiť a to ja nemienim. Veď keby to tak nebolo, bola by som si nechala tú pôvodnú tému a zväčšila by som iba písmo. No zadarmo to nešlo 😦 Ďakujem za názor.

      Like

    2. Jaaj, ešte k tomu foteniu stehlíka. Áno, mám objektív rozpätie 18-250, ale na takéto fotenia je to málo. Chcela by som iný, ale …. Ku nám na balkón ešte stehlík nikdy neprišiel, nespomínam si. A tento rok neprišiel ešte ani ďateľ, až na ten jeden prípad, kedy zablúdil v jeseni na orechy, ktoré som mala na balkóne. Pomaly by bol vošiel až do kuchyne.

      Like

Pridaj komentár

