Zima v Bratislavskom lesoparku

Nasledujúce fotografie nepotrebujú zbytočné slová. Napíšem len toľko, že fotky som urobila počas desaťkilometrovej Trojkráľovej prechádzky v Bratislavskom lesoparku. Z konečnej autobusu č. 43 až na zastávku električky v Krasňanoch som zachytila množstvo krásnych záberov. Zlomok z nich vám teraz ponúkam.

DSCN0384

DSCN0376

DSCN0391

DSCN0417

DSCN0415

DSCN0427

DSCN0439

DSCN0440

DSCN0444

DSCN0448

DSCN0501

DSCN0526

DSCN0533

DSCN0592

DSCN0598

DSCN0628

DSCN0630

DSCN0633

DSCN0655

8 thoughts on “Zima v Bratislavskom lesoparku

  1. Vidím, že včera byl nádherný den i vás a ty jsi se nechala zlákat ke krásné zimní procházce. Taky jsem byla venku, ale ne takto úplně v přírodě, člověk by nevěřil, že jsi se pohybovala v okolí Bratislavy. 😎 U nás už je dnes zataženo a před chvílí opět padal sníh. 🙂

    Like

    1. Aj u nás je už dnes celý deň zamračený. Zatiaľ z oblohy nepadá nič….. a išla som sa predsa pozrieť z okna, aby som ťa náhodou neklamala. Zistila som, že vonku je už biely poprašok. Vôbec som nezaregistrovala, že sneží. Muselo začať až po zotmení. U nás bol včera sviatok, les bol plný ľudí a všetci, ktorí vyšli do prírody, urobili veľmi dobre. No časť mojej túry, vlastne až schádzanie z lesa dole do mesta, bol veľmi ľadový terén, dnes to cítia moje lýtka. Mám poriadnu svalovicu z brzdenia na ľade.

      Like

  2. Čistý sníh, sluníčko a modrá obloha, to je ta pravá krásná zima, Danko. Pěkně ses prošla a nafotila skvělé záběry. Zaujal mě pařez, má legrační “obličej”. Vypadá jako dobromyslné lesní strašidlo.
    Nádherně vypadá sníh nalepený na kmenech a větvích stromů, tohle mám prostě moc ráda.
    Příroda nám dopřála zatím jen jeden slunečný den. Doufám, že se tuto zimu ještě nějakých dočkáme. 🙂

    Like

    1. Veď sa mi aj prechádzka v lese veľmi páčila, dnes už aj svalová horúčka na mojich dolných končatinách konečne ustúpila 🙂 Čo sa týka toho kmeňu, neviem, či tá tvár bola náhodnou hračkou prírody alebo to urobili ľudské ruky. Ak áno, musel to urobiť niekto ešte skôr, ako napadol tento posledný sneh, pretože v snehu okolo neboli žiadne ľudské stopy. Aj ja dúfam, že zopár pekných zimných dní nás ešte čaká.

      Like

Pridaj komentár

