Husi z Krasňan

Husi, sliepky a iné domáce zvieratká na tomto blogu často nevidíte. Raz som tu už husi mala. Boli to vychýrené maďarské husi, ktoré som však fotila ešte zaživa, nie na pekáči 🙂 Pri tohotýždňovej prechádzke lesom sa mi schádzajúc dole do mesta podarilo vidieť husi pri Račianskom potoku nad Krasňanmi. Nemohla som prejsť okolo nich bez toho, aby som si ich neodfotila aj napriek tomu, že som porušila zákaz vstupu na súkromný pozemok. Ale z toho som si nič nerobila, lebo súkromným bol určite len na tej tabuli, ktorá to oznamovala svetu. Nielen v Petržalke pri dunajských ramenách si privlastňujú ľudia pozemky, ktoré im nepatria, deje sa tak aj na opačnom konci mesta.

DSCN0728h

DSCN0730h

DSCN0731h

DSCN0732h

DSCN0733h

DSCN0734h

DSCN0735h

DSCN0736h

DSCN0737h

DSCN0739h

DSCN0740h

DSCN0743h

Husi sú pekné, už menej pekné je prostredie, v ktorom som ich fotila. Nielen z tohto dôvodu, ale aj preto, že tam už nebolo dostatočné svetlo, som niektoré fotky upravila do čierno-biela.

3 thoughts on “Husi z Krasňan

  1. Husy jsou opravdu moc pěkné, Danko, zasloužily by si ale lepší prostředí. Černobílé fotky se mi líbí víc, na těch barevných husy trochu splývají s okolím.
    U vás si lidé opravdu přivlastňují pozemky? To mi docela vyrazilo dech, tak to se u nás nejspíš děje taky. Těžko uvěřit tomu, že jim něco takového projde. Dneska už neplatí “s poctivostí nejdál dojdeš”, to spíš s drzostí! 😦

    Like

    1. Áno, privlastňujú si. Napríklad dostanú povolenie na dunajskom ramene ukotviť hausbót a čoskoro je breh pred hausbótom súkromným pozemkom 😦 Samozrejme, že len v ich hlavách, na žiadnom katastri, ani inom úrade nie.

      Like

Pridaj komentár

