Internetová prestávka

Keď som zverejnila posledný príspevok Bratislavské strechy, netušila som, že niekoľko dní zostanem offline. Najprv dobrovoľne, potom aj nedobrovoľne. Niekedy v prvej polovici mesiaca mi totiž prišiel jeden mail, v ktorom mi pisateľka písala, že  nebola na internete celý mesiac. Pomyslela som si vtedy, že by som to tiež mohla vyskúšať a otestovať sa, či vydržím. Mesiac som to nevydržala, ale keď som už chcela obnoviť môj virtuálny život, nebolo mi to dopriate.

Hoci som sa na tento blog prihlásiť mohla, za tých niekoľko dní som zistila, že mi prispievanie na blog vôbec nechýba. Asi to bolo aj tým, že nebolo vhodné počasie na nové fotenie  a že som na vychádzky s fotoaparátom ani nemala čas, pretože som mala kopec iných povinností. Niektoré z nich som už zvládla, ale jedna, ktorá mi zaťažuje myseľ už dlhšie a ktorú stále odkladám, mi zostala 😦 Dúfam, že sa do nej pustím skôr ako na poslednú chvíľu.

Teraz, keď už môžem a chcem byť online, tak som vám o tom musela čo najskôr napísať 🙂 Možno (dúfam) na mňa za ten čas zabudli aj tí, ktorí mi z prehľadu readera na tejto stránke lajkujú príspevky a na základe prvej fotky, ktorú v prehľade vidia, mi dokonca napíšu občas aj komentár. Fakt ma to už unavuje stále písať na túto tému, ale radšej žiadne komentáre, ako také…

Po tom, čo sa už vonku pomaly začalo zjarievať, sa nám včera, skoro po mesiaci, zase vrátila zima. Začalo jemne snežiť a dnes to pokračuje. Keď som sa bola posledný raz pozrieť na záhone, videla som, že zo zeme sa začali predierať snežienky a iné jarné kvety. Teraz sú však pod snehovou prikrývkou. Napriek tomu, doma už mám jar.

DSCN1987

DSCN1990

 DSCN2274

jar v byte 01

DSCN1991

jar v byte 02

DSCN1995

A čo vy? Aj u vás doma už máte jar? Budem rada, ak sa pochválite, prípadne ma pozvete na váš blog.

Prajem všetkým čitateľom peknú nedeľu!

4 thoughts on “Internetová prestávka

  1. Já nechci o jaru ještě ani slyšet, když ještě nebyla zima. Já mám ráda a profesně potřebuju mít všechno co se týká počasí a ročních období pěkně popořadě. Což se v posledních letech nedaří a taky je to pak na úrodě, která nás živí, znát. Ignoruju i primule v obchodech. Podle mě je to kravina, pořád někam spěchat. Uplynul jen měsíc od vánoc, zima nenastala a my už se budeme chystat na velikonoce, hned po nich nás budou lákat na letní dovolené a brzy po prázdninách nám budou do hlavy valit vánoční nabídku…..Naprosto to devalvuje hodnotu všeho možnýho. Jarní květiny jsou krásný, ale na jaře. Oní s nimi vyrukují teď…..a v době, kdy na ně je čas, už jsou odkvetlé, každý už jich má plné oči…..a tak nezbude než se začít poohlížet po něčem jiném…..třeba po létě….
    Nápad s přestávkou od internetu se mi líbí. Jsem závislák a přitom být nechci…..je to kolotoč. Těžko se z něj vystupuje.

    Like

    1. Katka, ďakujem za dlhý komentár 🙂 Mne by zima ako ročné obdobie vôbec nechýbala, ani tie Vianoce, ktoré sú práve v zime. Asi si budeme musieť pomaly zvykať na to, že štyri ročné obdobia, ako sme ich poznali v minulosti, sa pomaly stanú minulosťou. Zmenami budú trpieť nielen ľudia, ale aj príroda a prejaví sa to aj nižšou produkciou v poľnohospodárstve (tam asi zaraďuješ vaše podnikanie). A čo sa týka kvetov? Tie mi už chýbajú a je jedno, či si kúpim orchideu alebo azalku, hyacint a či primulku. Kupujem si ich v tomto období už niekoľko rokov a po odkvitnutí ich neskôr sadím von. Na spríjemnenie by som si mohla kupovať aj rezané kvety, ale keďže rozmýšľam ekonomicky, kupujem si radšej kvety v kvetináčoch. Vydržia dlhšie a ako som už písala, z bytu ich neskôr presádzam na záhon, kedysi som si ich vysádzala na balkón. Minulý týždeň som si kúpila aj tulipány, ale vydržali mi veľmi krátko.
      Takže to, že v obchodoch sú už jarné kvety, ma nerozčuľuje, naopak, teší ma to. Pri tvojom vymenúvaní sviatkov si zabudla ešte na Valentína 🙂 Obchody nám ho pripomenú ešte pred Veľkou nocou. Tak ako Valentín, nerozhádže ma ani plno veľkonočného tovaru v obchodoch, pretože tieto sviatky úplne ignorujem už niekoľko rokov. Počas celého roka nás v obchodoch stále do niečoho tlačia, ale na to máme hlavu a vlastné rozhodovanie, aby sme vedeli, či si to natlačiť necháme alebo odoláme. Ber to tak, že aj to sú podnikatelia, ktorí z toho, čo predajú, žijú. Je to jedno, či ide o predaj dovoleniek alebo predaj ovocia, teda toho, čím sa ako podnikatelia živíte vy. Všetci to majú ťažké.

      Like

  2. No, není to docela stejné a různé legislativní šílenosti a naprostá podřízenost penězům blbne národ. A ted čumí jako tele na nový vrata a nechá se okrádat a kupuje nekvlitní sajrajt, protože na kvalitní věci nemá, jelikož prachy si rozbírají úplně jiní “podnikatelé” a politici a….a….a….
    Jediné, co se dá dělat – ignorovat to, jak říkáš, ale občas je z toho člověku smutno…..
    Přesto, že jsem včera mrčela, že se jarní kytičky rychlí na zbytečně brzký termín, dnes jsem primulku dostala. Naprosto překvapivě od člověka, od kterého by mě to ani nenapadlo…..a samozřejmě mi radost udělala. Všiml si, že mám dnes narozeniny 😉

    Like

  3. Mám takový dojem, že u vás během včerejška a dneška nastala pořádná zima, aspoň co vím ze zpráv, Danko. U nás včera i dneska padal sníh, ale hned roztál.
    Primulka i hyacint ti nádherně kvete, makro květů je úžasné. 🙂
    Já bych si dala blogovou přestávku s velkou chutí, nějak teď nemám na blogování náladu. Jsem strašně pozadu s návštěvami a psaním komentářů a vůbec se mi to nechce dohánět. 😦

    Like

Pridaj komentár

