Nakoniec to bol predsa len prvý apríl?

Nie je to tak dávno, čo na Slovensku vzbudila záujem informácia o tom, že letecká spoločnosť Fly Niki zriaďuje novú linku z Bratislavy do Viedne  a ešte menej dávno je to, čo som o tom písala na tomto blogu.

Informáciu som využila v príspevku, s ktorým som sa zúčastnila týždňovej challenge na tému “reflexie”, kde som zverejnila fotografie bratislavského letiska. Dosť ma vtedy mrzelo to, že ani jeden z komentujúcich, ktorí prišli z blogu, ktorý organizuje spomínanú výmenu, sa vôbec k správe nevyjadril. Je zjavné, že text príspevku nikto nečítal a komentujúci si iba odbili povinné kolo komentárov z dôvodu, aby na seba upozornili. (Tento zlozvyk blogerov bol nakoniec aj posledným klincom do rakvy mojej účasti na podobných projektoch.) Informáciu z článku sme “riešili” len na úrovni česko-slovenských blogerských vzťahov 🙂

V tom príspevku som napísala aj to, že sa mi pri prvom počutí zdala táto informácia prvoaprílovým žartom, hoci v ten deň prvého apríla nebolo. V apríli budúceho, teraz už súčasného, roku však mala táto linka začať fungovať. No čo sa stalo? Pred pár dňami sme sa mohli dočítať o tom, že  prvý let sa z prvého apríla odkladá o pol roka, teda na október. Nebude nakoniec táto informácia naozaj len prvoaprílovým žartíkom?

Dúfam, že cestujúcich upokojila informácia, ktorú zverejnili na webovej stránke leteckej spoločnosti a tou je oznam, že za zakúpené letenky môžu žiadať vrátenie peňazí alebo si môžu rezervovať nový termín. Rada by som vedela, či sa vôbec takí cestujúci, ktorí chceli letieť z Bratislavy do Viedne, našli.

IMG_9925

IMG_1263

2 thoughts on “Nakoniec to bol predsa len prvý apríl?

  1. Je nám ľúto, že lety z Bratislavy Viedeň nezačala z hľadiska. Mnoho cestujúcich určite sklamaný. Dúfam, že v budúcom termíne rokmi začal. *** Malý rybník so mnou má rovnaký názov ako masívne jazera Balaton v Maďarsku :). S pozdravom.

    Like

Pridaj komentár

